Atnaujintas „Audi A4“
- Kategorija: Automobiliai
- Peržiūrų: 1590
- Reitingas: 1.0
Atnaujintas „Audi A4“ atstovauja tikrąsias prekės ženklo vertybes. Po ketverių metų darbo „Audi“ pristato vidutinio dydžio automobilį, kuris yra dar patogesnis ir sportiškesnis. Jo išorė atkartoja naująjį keturių žiedų gamintojo dizainą, o didžiulis MMI lietimui jautrus ekranas suteikia patogų valdymą, panašų į išmaniojo telefono. Daugelis variklio modelių turi integruotą lengvojo hibrido (MHEV) sistemą, užtikrinančią komfortą ir efektyvumą. Tai galioja ir „Audi S4 TDI“, po kurios kapotu pirmą kartą yra V6 TDI variklis, 48 voltų pagrindinė elektros sistema ir elektra varomas kompresorius (EPC), žadantis dar smagesnį pagreitėjimą. Tai yra unikali galios, traukos ir efektyvumo kombinacija šiame segmente.
Sportiška išvaizda: išorė ir interjeras
Dėl sportiškų dizaino elementų vidutinio dydžio automobilio modelis tapo dar dinamiškesnis ir rafinuotesnis. Priekinės grotelės dabar yra dar platesnės ir žemesnės, o ryškūs kėbulo kontūrai virš ratų primena „Quattro“ šeimos genus. Į standartinius „Audi A4“ modelius nuo šiol įeina ir aukščiausios klasės „Matrix LED“ technologijos žibintai.
Švelnaus „Audi A4“ interjero įspūdį sustiprina horizontalios linijos, o priekinės panelės centre įtaisytas didžiulis MMI lietimui jautrus ekranas – naujosios operacinės sistemos valdymo skydas.
Ryšiai
Iki šiol naudotus funkcinius mygtukus pakeitė aukštos raiškos, 10,1 colio (25,6 cm) įstrižainės lietimui jautrus TFT technologijos ekranas. Jame pažangiomis ryšių sistemomis aprūpinto automobilio multimedijos sistemas valdyti taip pat lengva ir patogu, kaip įprastą išmanųjį telefoną.
„Audi connect“ pagalbos skambučiai ir paslaugos nuo šiol įeina į visus modelius. Savo telefoną su automobiliu galima sujungti naudojant nemokamą „myAudi“ programėlę. „Audi connect“ rakto funkcija leidžia atrakinti, užrakinti automobilį ir užvesti variklį naudojant suderinamą „Android“ išmanųjį telefoną. Dar viena skaitmeninė funkcija – personalizavimas: savo individualius nustatymus automobilio sistemoje gali išsaugoti iki 14 „myAudi“ vartotojų.
„Audi A4“ galima rinktis su daugybe pagalbinių vairavimo sistemų. Pasirenkamos sistemos yra sugrupuotos į tris paketus – „Tour“ (kelionė), „City“ (miestas) ir „Park“ (parkavimas). Pavyzdžiui, į pirmąjį paketą įeina prisitaikanti greičio palaikymo sistema su „Stop&Go“ funkcija, automatiškai palaikanti atstumą nuo kito automobilio. Be to, atsižvelgdama į efektyvumo rodiklius, ši sistema gali automatiškai pagreitinti ar pristabdyti automobilį, net jei kelyje nėra kitų automobilių. Tai ji atlieka analizuodama „Car-to-X“ pranešimus, navigacijos duomenis ir kelio ženklus.
Elektrifikacija: važiuoklės sistema
Pradėjus prekybą Europoje, „Audi A4“ modelis bus siūlomas su šešiais turbokompresoriniais varikliais. Jų galia siekia nuo 110 kW (150 PS) iki 255 kW (347 PS), variklių pasirinkimas nuo 35 TFSI iki S4 TDI. Vėliau gamą papildys dar du variklių modeliai: 30 TDI, išvystantis 100 kW (136 PS) galią, ir 35 TDI, suteikiantis 120 kW (163 PS) galią. Visi varikliai – tiek keturių cilindrų dyzeliniai, V6 TDI ar keturių cilindrų TFSI – atitinka „Euro 6d-temp“ emisijų standartus.
Prekybos pradžioje trys variklių modeliai turės 12 voltų hibridines sistemas (MHEV), kurios sumažina kuro suvartojimą, o kelionė tampa dar patogesnė. Remiantis „Audi“ matavimais, kasdieniame vairavime MHEV sistema sumažina kuro suvartojimą iki 0,3 litro šimtui kilometrų.
Sportiškas ir darnus: pakaba
Pirkėjai gali rinktis iš standartinės ir sportinės pakabos, taip pat siūlomi du adaptyvūs pakabos paketai. Tai komfortiška pakaba su amortizatorių valdymu, kurioje važiuoklės aukštis yra 10 mm mažesnis ir dėl to kelionės yra itin patogios; antroji – 23 mm pažeminta sportiškoji pakaba su arba be amortizatorių valdymo, kuri pabrėžia sportišką automobilio charakterį ir komfortą.
Dyzelio galia: „Audi S4 TDI“
Abu A4 šeimos S modeliai – „Audi S4 TDI“ ir „S4 TDI Avant“ – turi galingus V6 dyzelinius variklius. Šių 3,0 litrų variklių galia siekia 255 kW (347 PS), o sukimo momentas –700 Nm. „S4 TDI“ sedanas iš stovimos pozicijos 100 km/val. greitį pasiekia per 4,8 sekundės, jo maksimalus greitis apribotas iki 250 km/val. Šis galios ir efektyvumo derinys išskiria „Audi S4 TDI“ iš kitų segmento automobilių.
Automobilio galia rūpinasi elektra valdomas kompresorius, kuris akimirksniu reaguoja į akseleratoriaus pedalo spustelėjimus visomis vairavimo sąlygomis. Jis yra integruotas į naujos kartos 48 voltų elektros grandinę, kuri taip pat yra hibridinės sistemos dalis. Visa tai užtikrina dar didesnį efektyvumą nei A4 modeliuose esanti 12 voltų MHEV sistema. Atsarginė 12 voltų elektros sistema ir 48 voltų pagrindinė sistema yra sujungtos per galingą DC/DC keitiklį, o maksimali rekuperacijos galia stabdant siekia iki 8 kW. Po bagažine įrengto kompaktiško, oru vėsinamo ličio jonų akumuliatoriaus talpa siekia 0,5 kWh. Ši hibridinė sistema gali sumažinti kuro sąnaudas iki 0,4 litro šimtui kilometrų.
„Audi A4“ ir „Audi S4 TDI“ Europos šalyse pasirodys 2019m rudenį.
Sportiška išvaizda: išorė ir interjeras
Dėl sportiškų dizaino elementų vidutinio dydžio automobilio modelis tapo dar dinamiškesnis ir rafinuotesnis. Priekinės grotelės dabar yra dar platesnės ir žemesnės, o ryškūs kėbulo kontūrai virš ratų primena „Quattro“ šeimos genus. Į standartinius „Audi A4“ modelius nuo šiol įeina ir aukščiausios klasės „Matrix LED“ technologijos žibintai.
Švelnaus „Audi A4“ interjero įspūdį sustiprina horizontalios linijos, o priekinės panelės centre įtaisytas didžiulis MMI lietimui jautrus ekranas – naujosios operacinės sistemos valdymo skydas.
Ryšiai
Iki šiol naudotus funkcinius mygtukus pakeitė aukštos raiškos, 10,1 colio (25,6 cm) įstrižainės lietimui jautrus TFT technologijos ekranas. Jame pažangiomis ryšių sistemomis aprūpinto automobilio multimedijos sistemas valdyti taip pat lengva ir patogu, kaip įprastą išmanųjį telefoną.
„Audi connect“ pagalbos skambučiai ir paslaugos nuo šiol įeina į visus modelius. Savo telefoną su automobiliu galima sujungti naudojant nemokamą „myAudi“ programėlę. „Audi connect“ rakto funkcija leidžia atrakinti, užrakinti automobilį ir užvesti variklį naudojant suderinamą „Android“ išmanųjį telefoną. Dar viena skaitmeninė funkcija – personalizavimas: savo individualius nustatymus automobilio sistemoje gali išsaugoti iki 14 „myAudi“ vartotojų.
„Audi A4“ galima rinktis su daugybe pagalbinių vairavimo sistemų. Pasirenkamos sistemos yra sugrupuotos į tris paketus – „Tour“ (kelionė), „City“ (miestas) ir „Park“ (parkavimas). Pavyzdžiui, į pirmąjį paketą įeina prisitaikanti greičio palaikymo sistema su „Stop&Go“ funkcija, automatiškai palaikanti atstumą nuo kito automobilio. Be to, atsižvelgdama į efektyvumo rodiklius, ši sistema gali automatiškai pagreitinti ar pristabdyti automobilį, net jei kelyje nėra kitų automobilių. Tai ji atlieka analizuodama „Car-to-X“ pranešimus, navigacijos duomenis ir kelio ženklus.
Elektrifikacija: važiuoklės sistema
Pradėjus prekybą Europoje, „Audi A4“ modelis bus siūlomas su šešiais turbokompresoriniais varikliais. Jų galia siekia nuo 110 kW (150 PS) iki 255 kW (347 PS), variklių pasirinkimas nuo 35 TFSI iki S4 TDI. Vėliau gamą papildys dar du variklių modeliai: 30 TDI, išvystantis 100 kW (136 PS) galią, ir 35 TDI, suteikiantis 120 kW (163 PS) galią. Visi varikliai – tiek keturių cilindrų dyzeliniai, V6 TDI ar keturių cilindrų TFSI – atitinka „Euro 6d-temp“ emisijų standartus.
Prekybos pradžioje trys variklių modeliai turės 12 voltų hibridines sistemas (MHEV), kurios sumažina kuro suvartojimą, o kelionė tampa dar patogesnė. Remiantis „Audi“ matavimais, kasdieniame vairavime MHEV sistema sumažina kuro suvartojimą iki 0,3 litro šimtui kilometrų.
Sportiškas ir darnus: pakaba
Pirkėjai gali rinktis iš standartinės ir sportinės pakabos, taip pat siūlomi du adaptyvūs pakabos paketai. Tai komfortiška pakaba su amortizatorių valdymu, kurioje važiuoklės aukštis yra 10 mm mažesnis ir dėl to kelionės yra itin patogios; antroji – 23 mm pažeminta sportiškoji pakaba su arba be amortizatorių valdymo, kuri pabrėžia sportišką automobilio charakterį ir komfortą.
Dyzelio galia: „Audi S4 TDI“
Abu A4 šeimos S modeliai – „Audi S4 TDI“ ir „S4 TDI Avant“ – turi galingus V6 dyzelinius variklius. Šių 3,0 litrų variklių galia siekia 255 kW (347 PS), o sukimo momentas –700 Nm. „S4 TDI“ sedanas iš stovimos pozicijos 100 km/val. greitį pasiekia per 4,8 sekundės, jo maksimalus greitis apribotas iki 250 km/val. Šis galios ir efektyvumo derinys išskiria „Audi S4 TDI“ iš kitų segmento automobilių.
Automobilio galia rūpinasi elektra valdomas kompresorius, kuris akimirksniu reaguoja į akseleratoriaus pedalo spustelėjimus visomis vairavimo sąlygomis. Jis yra integruotas į naujos kartos 48 voltų elektros grandinę, kuri taip pat yra hibridinės sistemos dalis. Visa tai užtikrina dar didesnį efektyvumą nei A4 modeliuose esanti 12 voltų MHEV sistema. Atsarginė 12 voltų elektros sistema ir 48 voltų pagrindinė sistema yra sujungtos per galingą DC/DC keitiklį, o maksimali rekuperacijos galia stabdant siekia iki 8 kW. Po bagažine įrengto kompaktiško, oru vėsinamo ličio jonų akumuliatoriaus talpa siekia 0,5 kWh. Ši hibridinė sistema gali sumažinti kuro sąnaudas iki 0,4 litro šimtui kilometrų.
„Audi A4“ ir „Audi S4 TDI“ Europos šalyse pasirodys 2019m rudenį.
Temos