Naujasis „BMW iX3“ elektromobilis
- Kategorija: Automobiliai
- Peržiūrų: 2275
- Reitingas: 1.0
Pirmasis visiškai elektrinis Vokietijos „premium“ segmento automobilių gamintojos BMW visureigis oficialiai pristatytas visam pasauliui. Naujasis „BMW iX3“ tapo ir pirmuoju kompanijos elektromobiliu, kuriame įdiegta penktosios kartos „eDrive“ technologija, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Lengvesnė, kompaktiškesnė, efektyvesnė ir glaudžiai integruota galios sistema su 80 kWh talpos baterijomis leis automobiliu vienu įkrovimu nuvažiuoti 459 km pagal WLTP (Pasaulinės suderintos lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūros) standartą. Vidutinės naujojo „BMW iX3“ elektros energijos sąnaudos pagal WLTP standartą siekia 18,5-19,5 kWh/100 km.
Didesnis sistemos efektyvumas
Naująją penktosios kartos „BMW eDrive“ technologiją sudaro viename korpuse montuojami elektros variklis, transmisija ir galios elektronika. Toks atskirų komponentų integralumas, taip pat naujausia aukštos įtampos akumuliatorių technologija leido smarkiai padidinti sistemos efektyvumą. Svarbu ir tai, kad jai pagaminti BMW nenaudoja retųjų žemės metalų.
Ši pavaros sistema yra tinkama visiems kėbulo tipams – nuo sedanų iki visureigių, todėl bus adaptuojama plačiai visoje BMW gamoje. Kompaktiškesnė elektrinė pavara ir baterijos leidžia išsaugoti solidžią bagažinės erdvę – pavyzdžiui, „BMW iX3“ modelyje ji siekia nuo 510 iki 1560 litrų.
Naujoji „eDrive“ sistema taip pat bus naudojama 2021 m. pasirodysiančiuose „BMW iNEXT“ ir „BMW i4“ modeliuose.
Visi pagrindiniai sistemos komponentai yra sukurti pačių BMW specialistų. Be to, elektrinis variklis ir aukštos įtampos baterijos gaminamos tik korporacijai priklausančiose gamyklose, taip užtikrinant atsakomybę už technologinį patikimumą ir kiekvieno komponento kokybę.
Optimizuota energijos kaupimo koncepcija leidžia „BMW iX3“ įkrauti iki 150 kW galia. Įkraunant nuo 0 iki 80 procentų aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovos pakaks 34 minučių, o 10 minučių įkrova leidžia nuvažiuoti 100 kilometrų (pagal WLTP) atstumą.
Naujojo „BMW iX3“ elektrinis variklis pasiekia 210 kW/286 AG galią ir generuoja maksimalų 400 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. greičio elektromobilis gali įsibėgėti per 6,8 sek. Palyginimui – benzininis „BMW X3 30i“ tokiam spurtui sugaišta 6,4 sek. Maksimalus elektromobilio greitis siekia 180 km/val.
Kintamo laipsnio rekuperacija leidžia vairuotojui pasirinkti tarp didelio stabdymo efekto vos nukėlus koją nuo akceleratoriaus, taip miesto spūstyse suteikiant galimybę valdyti visureigį iš esmės vienu pedalu, iki silpnesnio stabdymo energijos kaupimo, leidžiančio automobiliui beveik netrukdomai riedėti.
Pasirinkta adaptyvi rekuperacija užtikrins didesnį važiavimo komfortą ir efektyvumą, automobiliui aktyviai naudojant navigacinės sistemos duomenis apie kelio sąlygas ir pačiam prisitaikant prie konkrečios važiavimo situacijos.
Lengvesnė, kompaktiškesnė, efektyvesnė ir glaudžiai integruota galios sistema su 80 kWh talpos baterijomis leis automobiliu vienu įkrovimu nuvažiuoti 459 km pagal WLTP (Pasaulinės suderintos lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūros) standartą. Vidutinės naujojo „BMW iX3“ elektros energijos sąnaudos pagal WLTP standartą siekia 18,5-19,5 kWh/100 km.
Didesnis sistemos efektyvumas
Naująją penktosios kartos „BMW eDrive“ technologiją sudaro viename korpuse montuojami elektros variklis, transmisija ir galios elektronika. Toks atskirų komponentų integralumas, taip pat naujausia aukštos įtampos akumuliatorių technologija leido smarkiai padidinti sistemos efektyvumą. Svarbu ir tai, kad jai pagaminti BMW nenaudoja retųjų žemės metalų.
Ši pavaros sistema yra tinkama visiems kėbulo tipams – nuo sedanų iki visureigių, todėl bus adaptuojama plačiai visoje BMW gamoje. Kompaktiškesnė elektrinė pavara ir baterijos leidžia išsaugoti solidžią bagažinės erdvę – pavyzdžiui, „BMW iX3“ modelyje ji siekia nuo 510 iki 1560 litrų.
Naujoji „eDrive“ sistema taip pat bus naudojama 2021 m. pasirodysiančiuose „BMW iNEXT“ ir „BMW i4“ modeliuose.
Visi pagrindiniai sistemos komponentai yra sukurti pačių BMW specialistų. Be to, elektrinis variklis ir aukštos įtampos baterijos gaminamos tik korporacijai priklausančiose gamyklose, taip užtikrinant atsakomybę už technologinį patikimumą ir kiekvieno komponento kokybę.
Optimizuota energijos kaupimo koncepcija leidžia „BMW iX3“ įkrauti iki 150 kW galia. Įkraunant nuo 0 iki 80 procentų aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovos pakaks 34 minučių, o 10 minučių įkrova leidžia nuvažiuoti 100 kilometrų (pagal WLTP) atstumą.
Naujojo „BMW iX3“ elektrinis variklis pasiekia 210 kW/286 AG galią ir generuoja maksimalų 400 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. greičio elektromobilis gali įsibėgėti per 6,8 sek. Palyginimui – benzininis „BMW X3 30i“ tokiam spurtui sugaišta 6,4 sek. Maksimalus elektromobilio greitis siekia 180 km/val.
Kintamo laipsnio rekuperacija leidžia vairuotojui pasirinkti tarp didelio stabdymo efekto vos nukėlus koją nuo akceleratoriaus, taip miesto spūstyse suteikiant galimybę valdyti visureigį iš esmės vienu pedalu, iki silpnesnio stabdymo energijos kaupimo, leidžiančio automobiliui beveik netrukdomai riedėti.
Pasirinkta adaptyvi rekuperacija užtikrins didesnį važiavimo komfortą ir efektyvumą, automobiliui aktyviai naudojant navigacinės sistemos duomenis apie kelio sąlygas ir pačiam prisitaikant prie konkrečios važiavimo situacijos.
Jeigu norite sužinoti daugiau: susijęs straipsnis