Asmeninė anketa Prisijungimas ir registracija
Atgal Pagrindinis » Paranormal.lt - Pasaulio naujienos kitaip » Stichinės Nelaimės » 2021 » Spalio » 13

Honkongą užklupus taifūnui žuvo vienas žmogus

Po 18-ojo šio sezono taifūno Ramiajame vandenyne, pavadinto "Compassu", Honkonge vienas žmogus žuvo ir penki buvo sužeisti. Trečiadienį pranešė vietos valdžios informacijos skyrius.

Meteorologijos observatorija antradienį iki darbo pabaigos paskelbė aštuntą įspėjamąjį audros signalą pagal 10 balų skalę. Nurodoma, kad jis galios iki šios dienos vidurdienio. Tai reiškia, kad bus nutraukta rytinė prekyba Honkongo vertybinių popierių biržoje, uždarytos visos mokyklos, biurai, bankai ir valstybinės įstaigos. Sustabdytos krovos operacijos uoste, keltų ir autobusų paslaugos. Čelapkoko tarptautiniame oro uoste buvo atšaukta keletas skrydžių.

Šiuo metu taifūno epicentras yra Pietų Kinijos jūroje, už 380 km į pietvakarius nuo šio Kinijos specialiojo administracinio regiono, ir juda vakarų kryptimi link Hainano salos. Tačiau prognozių rengėjai aiškina, kad dėl Ramiojo vandenyno šiaurės rytų musono įtakos ciklonas labai sustiprino savo poveikį ir paveikė visą didžiulį regioną, įskaitant Kinijos Guangdongo provinciją ir Vietnamo šiaurines provincijas.

Anksčiau "Compassu" (japoniškai "kompasas") praslinko virš Filipinų, kur žuvo mažiausiai devyni žmonės, o 11 laikomi dingusiais be žinios.

Tai buvo antrasis taifūnas, kuris per tris dienas smogė Honkongui. Praėjusį šeštadienį didmiestį užklupo ankstesnis, 17-asis šio sezono atogrąžų ciklonas "Lionrock". Tada observatorija taip pat paskelbė aštuntąjį perspėjimą dėl audros, kuris galiojo 22 valandas - ilgiausiai nuo 1978 m. Prieš atkeliaujant naujam taifūnui vietiniai gyventojai pradėjo šluoti maistą iš parduotuvių lentynų.

Įdomus pasaulis:
Pasaulio naujienas kitaip... skaitykite Paranormal Telegram, FB ir X(twitter) kanale

...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „Paranormal.lt“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.

O dabar įvertink šią naujieną, padaryk gerą darbą šiandieną + komentuok:

Niekas neišdrįso palikti komentaro.
Komentarai su keiksmažodžiais bus šalinami automatiškai, be atsiprašymo.
avatar

Nemokami skelbimai

Skanaus:
17.07.2019 laikas 19:49 Receptai – Patiekalai Keptas karpis
Gaminame namuose. Keptas karpis. Karpį išskrodžiame, nuvalome, nuplauname, nusausiname ir supjaustome gabalėliais. Į gilesnį dubenėlį pilame pieno, beriame druskos, pipirų, išmaišome, sudedame karpio gabaliukus ir paliekame pastov...

Skaityti daugiau

15.09.2018 laikas 07:03 Receptai – Patiekalai Vaistažolių mišiniai esant kojų skausmams
Kojų skausmai liaudies medicinoje, Vaistažolių mišiniai esant kojų skausmams, Kojų skausmai, kojų skausmas, kojos, kojų gydymas, receptai kojoms, liaudiški patarimai gydant ligas, kaip išgyti, netradicinė medicina, kaip gydytis va...

30.08.2019 laikas 21:18 Receptai – Patiekalai Mano vyro mėgstamiausias maistas. Sluoksniuoti paplotėliai ant vandens!

Tu juos įsimylėsi! Nors gamink kiekvieną dieną, neatsibos. Tiesiog šedevras! Aš darau trečia dieną iš eilės ir suvalgoma labai greitai. Tokie sluoksniuoti paplotėliai keptuvėje yra maistingi ir kvapnūs. Trapus ir subtilus skoni...

Taip pat skaitykite:
19.05.2024 laikas 19:51 Finansinis horoskopas savaitei nuo 20-26 d. gegužės mėn. 2024 m.
Gegužės pabaigoje kiekvieno Zodiako ženklo laukia svarbios užduotys, reikalaujančios kruopštaus planavimo ir strateginio požiūrio. Sužinokite, kokios galimybės jūsų laukia ir kokius iššūkius turite įveikti, kad kuo geriau išnaudotumėte šią savaitę....

Skaityti daugiau

19.05.2024 laikas 14:49 Moteris iš Etiopijos tvirtina, kad nieko nevalgo ir negeria nuo 10 metų
26 metų etiopė Muluwark Ambo savo šalyje garsėja nuo 2016 m., kai pradėjo sklisti gandai apie keistą merginą, kuri nieko nevalgo ir negeria, bet nenumeta svorio ir nemiršta.

19.05.2024 laikas 13:20 Kodėl negaliu pamiršti praeities?
Žmonės labai dažnai sąmoningai apgaudinėja savo tikrąsias galimybes, t. y. jie nežino, kad gali kontroliuoti savo mintis, o per jas - reguliuoti savo emocijas.