Meniu
Asmeninė anketa Prisijungimas ir registracija
Atgal » » » 2020 » Kovo » 15

Grikių Ir Šalavijų Sėklų Lietiniai. Palanku pilvui ir širdžiai

Grikių Ir Šalavijų Sėklų Lietiniai

Palanku pilvui ir širdžiai

Maistinių medžiagų gausių lietinių receptas, kuriame nėra baltų miltų, kiaušinių ir pieno, todėl jais gali mėgautis ir tie, kurie netoleruoja gyvūninės kilmės produktų. Šie blynai - vertingas ląstelienos, mineralinių medžiagų ir vitaminų šaltinis.

Ingredientai

Tešlai

  • visų grūdo dalių grikių miltai
  • šalavijų sėklos
  • migdolų pienas arba kokosų pienas
  • žiupsnelis Himalajų druskos
  • šaukštas rudojo cukraus
  • alyvuogių aliejus kepti.

Įdarui

  • obuoliai
  • cinamonas
  • medus.

Gaminimo būdas

1. Berkite visų grūdo dalių grikių miltus į dubenį, dėkite cukraus, druskos ir šalavijų sėklų (200 g miltų imkite maždaug 1 v. š. sėklų).

2. Įpilkite pieną arba pieno gėrimą ir gerai išmaišykite.

3. Palikite tešlą truputį „pailsėti" kad sėklos išbrinktų. Po to įpilkite dar pieno, kad tešla nebūtų per tiršta.

4. Nulupkite obuolius, išimkite šerdis ir supjaustykite gabalėliais. Dėkite į keptuvę arba puodą, kad troškintųsi, ir įberkite cinamono. Kai obuoliai suminkštėja, leiskite jiems truputį atvėsti ir įdėkite medaus.

5. Dėkite į įkaitintą, riebalais išteptą keptuvę tešlą ir kepkite lietinius.

6. Į kiekvieno iškepto lietinio vidurį įdėkite obuolių įdaro ir suvyniokite blyną į ritinėlį.

7. Valgykite aplietus grikių medumi.

Dar vienas sveikas receptas, kaip pasigaminti blynelius iš grikių miltų:

Įtraukite šalavijų sėklas kaip traškų ir cukraus neturintį papildymą ne tik į blynus, bet ir į tirštus kokteilius, salotas, sriubas ir kitus patiekalus.

Vertingos šalavijų sėklos

Jose yra daug antioksidantų, uždegimą slopinančių omega-3 riebalų rūgščių, aukštos kokybės baltymų ir augalinių maistinių medžiagų. Tyrimai rodo, kad šalavijų sėklos gali padėti išvengti širdies ir kraujagyslių ligų ir cukrinio diabeto, taip pat sumažinti riebalų koncentraciją kraujyje. Mažose sėklose yra daug ląstelienos, kuri maitina gerąsias žarnyno bakterijas.

Kiekvieną dieną po obuolį!

Obuoliuose yra daug antioksidantų, kurie paaiškina šių vaisių palankų poveikį žmogaus sveikatai. Svarbiausi iš jų yra kvercetinas, epikatechinas ir chlorogeno rūgštis.

Tyrimuose su gyvūnais atskleista, kad kvercetinas pasižymi uždegimo slopinamuoju, antivirusiniu, antivėžiniu ir į antidepresantus panašiu poveikiu.

Tyrimuose su gyvūnais atskleista, kad epikatechinas (tas pats antioksidantas, kurio yra žaliojoje arbatoje) gali pagerinti smegenų ir raumenų veiklą.

Chlorogeno rūgštis, taip pat randama kavoje, gali būti naudinga norint stabilizuoti cukraus koncentraciją ir, ilgai vartojama, gali padėti sumažinti svorį.

Čia galite rašyti savo nutikimą, istoriją, pamąstymus, sveikatos patarimą, receptą... Prisijunkite ir rašykite!
Niekas neišdrįso palikti komentaro.
Būkite pirmi, kurie pasidalins savo nuomonėmis su kitais.
avatar
TAIP PAT SKAITYKITE:
29.03.2020 laikas 07:15 Labai Skanu. Omletas Su Avokadų Sumuštiniais

Kiaušinius išplakame su šlakeliu pieno, tarkuotu sūriu, druska ir pipirais. Keptuvėje ištirpiname sviestą, pilame šlakelį aliejaus ir kiaušinių plakinį. Omletą kepame iš abiejų pusių apie 6-9 minutes (priklausomai nuo kiaušinių kiekio). Jeigu matote, kad omletą bus sunku apversti, kepkite iš vien...

Skaityti daugiau

29.03.2020 laikas 06:44 Labai Skanu. Omletas Su Pomidorais Ir Sūriu

Pomidorą pjaustome plonais griežinėliais. Kiaušinius išplakame su druska, pipirais ir šlakeliu pieno. Keptuvėje ištirpiname sviestą, dedame pomidorų griežinėlius, juos paskirstome po visą keptuvės dugną, užpilame kiaušinių plakiniu ir apibarstome tarkuotu sūriu.

...

Skaityti daugiau

28.03.2020 laikas 19:59 Labai Skanu. Aštraus Pomidorų Padažo Receptas

Pradžiai nuplauk baklažanus ir pipirus, nusausink ir išdėliok ant skardos. Kepk daržoves įkaitintoje iki 250 laipsnių orkaitėje. Pipirus išimk po 30 min, o baklažanus kepk apie valandą. Tuo metu užsiimk pomidorais. Gerai juos nuplauk, pašalink kotelius ir sutrink blenderiu. Atskirai blenderyje su...

Skaityti daugiau

28.03.2020 laikas 15:30 Labai Skanu. "Tinginys" smaližiams ir tinginiams iš 4 ingredientų

Kaip savaitgaliui nepasigaminti kokio nors deserto prie kavos ar arbatos puodelio? Greitai pasigaminkite tinginį vos iš 4 ingredientų, be kepimo, o visus produktus galite turėti namuose. Gaunasi puikiai.

Skaityti daugiau

28.03.2020 laikas 08:28 Labai Skanu. Kruasanai Su Plakta Kiaušiniene

Kiaušinius išplakame su žiupsneliu druskos ir šlakeliu pieno. Varškės sūrį supjaustome griežinėliais arba kubeliais ir apkepiname svieste (jeigu naudojate varškę, tiesiog dedate jos į keptuvę).

Skaityti daugiau