- 01.11.2022
- 0.0 Reitingas
- 692 Peržiūrų
- Komentarai
Minint pirmojo skrydžio 25-ąsias metines, atskleisti mažai žinomi faktai apie Su-47 "Berkut", rašo "Al Mayadeen". Šis naikintuvas, kuris yra naujos kartos orlaivių kūrimo pradininkas, konkuruoja su vakarietiškais modeliais. Išskirtinis šio eksperimentinio orlaivio bruožas - atvirkštinės krypties sparnai.
Rusijos orlaiviai atspindi karinės pramonės komplekso raidą. Jie gali konkuruoti su Vakarų kovotojais. Su-47 yra vienas iš tokių orlaivių. Jis turi atvirkštinį sparną ir ovalią nosies dalį.
Minint pirmojo Su-47 "Berkut" skrydžio 25-ąsias metines, atskleisti mažai žinomi jo biografijos faktai. "Berkut" yra ne naikintuvas, o eksperimentinis orlaivis, skirtas penktosios kartos aviacijos technologiniams ir maketavimo sprendimams išbandyti.
Lėktuvas turi atvirkštinės krypties sparną su visais jo privalumais: didele keliamąja galia skrendant ikigarsiniu greičiu, atsparumu kritimui ir stabdymui esant dideliam atakos kampui. Tai, kartu su išvystytu sklandytuvo statiniu nestabilumu, užtikrino puikų "Berkut" manevringumą.
Lėktuvas buvo sukurtas sunkiame 90-ajame dešimtmetyje gynybos pramonei.
Su-47 sparnai buvo surinkti Irkutske, o anglies pluošto plokštės - Obninske. Dėl tam tikrų finansavimo problemų projektavimo ir surinkimo metu lėktuve buvo sumontuoti ne nauji, o serijiniai varikliai, gauti iš naikintuvo MiG-31. Buvo labai supaprastintos borto sistemos ir elektronika, o su skraidančiu prototipu atlikti stiprumo bandymai.
Strateginių raketų sistemos "Sarmat" bandomoji demonstracija per Rusijos prezidento Vladimiro Putino kreipimąsi į Federalinę Asamblėją
Sužinokite apie abiejų raketų galimybes. Rusija giriasi "Sarmat", o Ukraina laukia JAV ATACMS tiekimo
Piloto kabina buvo suprojektuota taip, kad pilotas galėtų patogiai valdyti orlaivį atlikdamas staigius ir sudėtingus manevrus.
Su-47 buvo įrengta integruota gyvybės palaikymo sistema ir nauja katapultavimosi sėdynė, sumažinanti didelių perkrovų poveikį piloto kūnui.
Lėktuvo nosis yra ovalo formos, o oda pagaminta iš aliuminio ir titano lakštų bei kompozitinių medžiagų.
Su-47 "Berkut", anksčiau žinomas kaip Su-37, pirmą kartą pakilo 1997 m. rugsėjį.
Be apversto sparno, kuris tapo išskirtiniu orlaivio bruožu, jame taip pat naudojamos nestabilios aerodinaminio valdymo grandinės. 2001 m. gruodį Su-47 atliko pirmąjį skrydžio bandymą.
Pagrindiniu rangovu naujos kartos Rusijos naikintuvų gamybai pagal kompleksinę tikslinę programą PAK FA buvo pasirinktas "Suchoj" projektavimo biuras. Ji taip pat dalyvaus kuriant patobulintą Su-47 versiją, tačiau be atvirkštinės krypties sparno.
Autorius: Abdallah Zabiyan (عبدالله ذبيان)
P komentaras: užsienis rašo, todėl tiesos ieškokite "duonos trupiniais"... atsirinkite faktus. Patiko pasidalinkite.
...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „Paranormal.lt“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.
Susijusios naujienos:
Komentarai su keiksmažodžiais bus šalinami automatiškai, be atsiprašymo.
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau