- 18.12.2022
- 0.0 Reitingas
- 1227 Peržiūros
- Komentarai
"The Gateway Pundit" pranešė apie Anglijos Oksfordšyro grafystės tarybos patvirtintus planus pradėti "bandomuosius" klimato apribojimus naudojant eismo filtrų leidimus, kad būtų apribotas vietovės gyventojų vairavimo kiekis.
Naujoji eismo mažinimo schema, vadinama "eismo filtrais", padės sumažinti transporto spūstis, padidinti pėsčiųjų saugumą ir padėti spręsti klimato kaitos problemą, rašo "Truth About Cars".
Tačiau ši idėja apima Oksfordo padalijimą į šešias zonas, kuriose gyventojai negalės važiuoti į tam tikras vietoves be atitinkamų dokumentų.
Jei šis planas bus įgyvendintas, šešias Oksfordo zonas atskirs barjeras ir apribos gyventojų laisvę. Septynias dienas per savaitę, 12 valandų per parą, nuo 7.00 iki 19.00 val. arba gresia 70 svarų sterlingų (85 JAV dolerių) bauda.
Tikslinis planas bus 2023 m. vasarą.
Kokie yra eismo filtrai?
Oksfordšyro vyriausybės interneto svetainėje rašoma: "Kai jie veiks, privatūs automobiliai be leidimo negalės pravažiuoti pro eismo filtrus. Visoms kitoms transporto priemonėms, įskaitant miesto ir tolimojo susisiekimo autobusus, taksi, mikroautobusus, mopedus, motociklus ir sunkiasvores transporto priemones, bus leidžiama važiuoti bet kuriuo metu. Oksfordo ir kai kurių už miesto esančių vietovių gyventojai galės prašyti leidimo, suteikiančio teisę važiuoti pro eismo filtrus iki 100 dienų per metus. Eismo filtrus stebės automatinio numerio ženklų atpažinimo (ANPR) kameros."
Taigi, darant prielaidą, kad jums pavyko gauti leidimą, kasdien į darbą ir iš jo važinėdami nuosavu automobiliu garantuosite, kad sunaudosite daugiau nei leistina.
Kaip veikia eismo filtrai?
"Bus įrengtos automatinio numerių atpažinimo (ANPR) kameros, kuriomis bus stebimos per eismo filtrus važiuojančios transporto priemonės. Kelio ženklais bus pažymėta kiekvieno eismo filtro vieta, įskaitant darbo laiką ir transporto priemones, kurioms važiuoti pro jį draudžiama. Bet kuriai transporto priemonei, važiuojančiai pro eismo filtrą ir neatleistai nuo mokesčio, bus taikoma 70 svarų sterlingų bauda."
Kaip ir tikėtasi, daugelis vietos gyventojų griežtai nepritaria šiam planui. Daugelis žmonių šią orvelišką eismo schemą pavadino "klimato blokavimu" ir palygino ją su Berlyno siena bei COVID blokavimu.
"Sveiki atvykę į Oksfordšyro atvirą kalėjimą, nes štai kas pristatoma", - vienas piktas gyventojas dalyvavo tarybos posėdyje. "Anksčiau dirbau kalėjimų tarnyboje, todėl žinau, kaip veikia atviri kalėjimai".
"Šie rajonai, šie filtrai, vartai ir ženklai Oksfordšyro gyventojams primetami be jų demokratinio sutikimo", - tęsė ji.
Toliau žiūrėkite vaizdo įrašą:
It’s not going well for Oxford county council. pic.twitter.com/vybbmUUWie
— Mark (@markmaycot) December 9, 2022
Pasaulinė tironija kelia didesnį pavojų nei klimato kaita.
OXFORD - The people rise and say NO!
— Bernie's Tweets (@BernieSpofforth) December 10, 2022
They are refusing the Net Zero lockdown that steals their freedoms and controls their lives through surveillance, citizen monitoring and punishments.
We hear you Oxford and we stand with you. The people will decide.
Hold. Your. Line! pic.twitter.com/YXHhGElv6D
Kiti tai palygino su filmu "Bado žaidynės
Toliau žiūrėkite vaizdo įrašą:
The Hunger Games in Oxford, England?
— LionHearted (@LionHearted76) December 13, 2022
How can anyone listen to the WEF?
Based on the World Economic Forum’s 15-min City concept,
Oxfordshire is doing it whether people like it or not
You can ONLY go out of your zone by car 100 days per year, 2 cars=50 trips, 3 cars=33 car trips pic.twitter.com/oFpB19Fey7
Švedų žurnalistas Peteris Imanuelsenas (Peter Imanuelsen) turi daugiau informacijos:
Prisimenate, kai žmonės buvo vadinami "sąmokslo teoretikais" už tai, kad perspėjo, jog kitas žingsnis bus klimato blokados?
Na, tik pažvelkite į naują itin drakonišką taisyklę Didžiojoje Britanijoje, kuri skamba kaip iš 1984 m.
Jie jus stebės.
Visi gyventojai bus priversti registruoti savo automobilį taryboje. Mieste įrengtos numerių atpažinimo kameros stebės, kiek kartų išvažiuojate iš savo zonos.
Tiesą sakant, privatiems automobiliams bus visiškai uždrausta važinėti tarp zonų, nebent nusipirksite leidimą, kuris leis per metus pravažiuoti ne daugiau kaip 100 kartų! O, kaip dosnu.
Neturintiems leidimo arba važiuojantiems tarp zonų po to, kai bus pasiektas 100 kirtimų limitas, bus skiriama 70 svarų sterlingų bauda už kiekvieną kirtimą.
Visa tai daroma vardan klimato kaitos, siekiant sustabdyti žmones nuo "nereikalingų" kelionių ir priversti juos eiti pėsčiomis arba važiuoti autobusu.
Šios klimato zonos pavers Oksfordą "15 minučių miestu", kuriame žmonės bus priversti vaikščioti pėsčiomis, kad galėtų pasiekti vietos parduotuves ir paslaugas.
Ar matėte, kad tai "15 minučių miestas"? Leisiu jums atspėti, iš kur kilo ši idėja...
Ją pasiūlė ne kas kitas, o Pasaulio ekonomikos forumas. Jie tiesiogine prasme apie tai kalbėjo 2021 m. darnaus vystymosi aukščiausiojo lygio susitikime.
Dabar atrodo, kad Kenterberis seka klimato schema.
First Oxford, now Canterbury. Following the WEF plan#ClimateScam pic.twitter.com/l46rPQVCI7
— DonKeiller (@KeillerDon) December 11, 2022
Tiesos pokalbis JK praneša:
Kenterberio tarybos vadovai parengė radikalų spūsčių problemos sprendimo planą, pagal kurį miestas bus suskirstytas į penkias zonas, o gyventojams bus uždrausta važiuoti tiesiai tarp jų.
Viduramžiais Kenterberis, katedros miestas pietryčių Anglijoje, buvo piligrimų vieta. Jo viduramžių centrą juosia senovinės romėnų sienos, gatvelės grįstos grindiniu, namai - mediniai. Jame gyvena 43432 gyventojai.
Kenterberio vietos plane iki 2045 m. taryba siūlo miestą suskirstyti į penkis rajonus, tarp kurių vairuotojai negalėtų važiuoti asmeniniu automobiliu, net jei jie ten gyvena.
Dokumente pateikiama 15 minučių rajonų idėja: Pavyzdžiui: "Bendruomenės infrastruktūra, numatyta būsimuose projektuose, turėtų būti pasiekiama naujiems ir esamiems gyventojams - pageidautina per 15 minučių kelio pėsčiomis ir visada per 15 minučių". - Sakoma, kad tai susiję su "gyvenimu vietoje".
Pažeidusiems taisykles bus skiriamos baudos (galbūt tokios pat kaip Oksforde - 70 svarų sterlingų), kurių vykdymą užtikrins numerių atpažinimo kameros, ir jie negalės atlikti paprastų kelionių po miestą. Kenterberio rajono vietos plano iki 2045 m. projekto 14 puslapyje teigiama, kad "bus įdiegta ANPR pagrįsta sektorinė sistema ir modaliniai filtrai, siekiant apriboti keliones per miestą".
Vietoj to jie turės išvažiuoti iš savo "rajono" ir įvažiuoti į naują aplinkkelį - iš esmės daug didesnį išorinį aplinkkelį - ir tik po to vėl įvažiuoti į pasirinktą zoną. Bus uždraustos trumpos tiesioginės kelionės per miestą, pavyzdžiui, į prekybos centrus, mažmeninės prekybos parkus ar bendrosios praktikos gydytojų kabinetus, siekiant paskatinti gyventojus eiti pėsčiomis, važiuoti dviračiu ar naudotis viešuoju transportu.
P komentaras: užsienis rašo, todėl tiesos ieškokite "duonos trupiniais"... atsirinkite faktus. Straipsnyje esančias nuorodas rasite planet-today.com. Gražu, kaip prisidengiant klimato kaitos problemomis, siekiama suvaržyti žmonių teisės, pasiekiamumą. Kodėl, taip manau... UK taip pat viskas pabrango, mažiau visi kažkur važiuoja... kur dar galima mažinti CO2 kiekio išmetimą? Tada, kam reikalinga ta visa žalioji energija, automobiliai? Jei visvieną viskas daroma, priešingai. Patiko pasidalinkite, dalinkitės savo nuomone komentaruose...
...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „Paranormal.lt“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.
Susijusios naujienos:
Komentarai su keiksmažodžiais bus šalinami automatiškai, be atsiprašymo.
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau