- 23.01.2023
- 0.0 Reitingas
- 752 Peržiūrų
- Komentarai
Praėjusią savaitę pasaulio elitas ir pasaulio lyderiai susirinko Davose, Šveicarijoje, į kasmetinį Pasaulio ekonomikos forumo (WEF) aukščiausiojo lygio susitikimą.
Saudo Arabijos užsienio reikalų valstybės ministras ir pasiuntinys klimato klausimais Adelis Bin Ahmedas Al-Jubeiras (Adel Bin Ahmed Al-Jubeir) neseniai Šveicarijoje vykusiame susitikime pareiškė: "Neliks automobilių".
Galima priminti, kad Saudo Arabija pristatė savo planus dėl naujo futuristinio miesto, kuriame dykumos viduryje esančioje didžiulėje 1 500 pėdų aukščio ir 109 km ilgio veidrodinėje sienoje gyvens 9 mln. žmonių. Kalbant iš perspektyvos, baigus statyti šį atspindintį objektą, jis bus aukštesnis už "Empire State Building" ir Eifelio bokštą.
Naujajame "linijiniame mieste", kurį Saudo Arabijos kronprincas Mohammadas bin Salmanas (Mohammad Bin Salman) pavadino NEOM, bus įdiegtos pažangiausios technologijos, įskaitant vertikalias fermas, veidų atpažinimo sistemą, nulinės emisijos transportą, debesų sėjimą ir kitas kuriamas programas. Mieste, matyt, bus net keletas šiurpą keliančių distopinių priedų, pavyzdžiui, robotų kovos narvuose ir netikras mėnulis.
Per diskusijų sesiją "Miesto gyvenimo evoliucija" Jubeiras sakė: "[Linija] iš esmės pakeis požiūrį į miestus ir miestų planavimą. NEOM - tai bandymas sukurti miestą, kuris būtų draugiškas aplinkai, tvarus, pasižymintis labai aukšta gyvenimo kokybe, kuriame beveik nėra eismo."
"Eismo beveik nebus. Į įvairias vietas būtų galima nuvykti labai efektyviai, nenaudojant automobilių. Nėra jokių automobilių. Bus įvairių transporto rūšių, kurios bus draugiškos aplinkai ir pagrįstos atsinaujinančiąja energija", - Davose vykusiame susitikime sakė Jubeiras.
Vaizdo įrašą žiūrėkite toliau:
Saudi Arabian diplomat Ahmed Al Jubeir talks about his vision of the future: "There will be no cars" pic.twitter.com/u2RKYLAZWw
— Luke Rudkowski (@Lukewearechange) January 19, 2023
Daugelis tarptautinių lyderių pritaria tai pačiai vizijai ir vadina ją "naujuoju transporto pasauliu", pranešė "Newsbreak".
"Žymūs lyderiai teigia, kad bendras dalijimasis, o ne individuali automobilių nuosavybė, gali gerokai sumažinti neigiamą poveikį aplinkai. Tai reikštų, kad net ir tariamai ekologiški elektromobiliai nebūtų privati nuosavybė", - pridūrė leidinys.
Praėjusiais metais "The Gateway Pundit" pranešė, kad Pasaulio ekonomikos forumas pasisako už "švaistūniškos" privačios transporto priemonių nuosavybės panaikinimą vardan planetos gerovės, nes organizacija bando įgyvendinti savo "Didžiojo persitvarkymo" darbotvarkę ir pertvarkyti pasaulį taip, kad vidutinis žmogus "nieko neturėtų".
"Mums reikia švarios energijos revoliucijos, ir reikia jos dabar", - teigiama WEF liepos 18 d. straipsnyje, pavadintame "3 žiedinės ekonomikos metodai, kaip sumažinti svarbiausių metalų paklausą".
"Tačiau šiam perėjimui nuo iškastinio kuro prie atsinaujinančiosios energijos reikės didelių svarbiausių metalų, tokių kaip kobaltas, litis, nikelis ir kt. Šių svarbiausių mineralų trūkumas gali padidinti švarios energijos technologijų sąnaudas", - toliau rašoma forume.
Nerinkta globalistų grupė rekomenduoja visuomenei "pereiti nuo turėjimo prie naudojimo", įgyvendinant "dalijimosi transporto priemonėmis iniciatyvas", kad sumažėtų masinė priklausomybė nuo svarbiausių metalų.
"Anglijoje vidutinis lengvasis automobilis ar furgonas važiuoja tik 4 proc. laiko. Nors dauguma jau turi asmeninį telefoną, 39 % darbuotojų visame pasaulyje turi darbdavio suteiktus nešiojamuosius kompiuterius ir mobiliuosius telefonus. Tai visiškai neefektyviai naudoja išteklius", - teigia WEF. "Didesnis dalijimasis gali sumažinti nenaudojamos įrangos nuosavybę, taigi ir medžiagų naudojimą."
WEF rekomenduoja visuomenei atsisakyti naudotis turimomis transporto priemonėmis ir vietoj to rinktis važiavimą "dalijantis automobiliais" ir pateikia nuorodą į "Tree Hugger" paskelbtą straipsnį, kuriame išsamiai aprašoma, ką reiškia "dalijimasis automobiliais".
"Dalijimosi automobiliais platformos, tokios kaip "Getaround" ir "BlueSG", jau pasinaudojo šia galimybe ir siūlo transporto priemones, už kurių naudojimąsi mokama už valandą", - pažymi organizacija. "Kad būtų galima plačiau pereiti nuo nuosavybės prie naudojimosi, reikia keisti ir tai, kaip mes projektuojame daiktus ir sistemas. Pavyzdžiui, automobilių dalijimasis tapo įmanomas dėl naujų atrakinimo be raktų funkcijų. Panašiai, norint sumažinti vienam asmeniui tenkančių įrenginių skaičių, reikalingi naudotojų profiliai, kuriuose būtų atskirti darbo ir asmeninio naudojimo būdai tame pačiame įrenginyje."
Pasak WEF, būtina visiškai uždrausti privačią nuosavybę.
"Šiam perėjimui esminis dalykas yra projektavimo procesas, kuriame daugiausia dėmesio skiriama pagrindiniam poreikiui tenkinti, o ne projektuoti siekiant įsigyti produktą", - tęsia WEF. "Tai mąstysena, kurios reikia norint perprojektuoti miestus taip, kad sumažėtų privačių transporto priemonių ir kitų naudojimo būdų."
P komentaras: užsienis rašo, todėl tiesos ieškokite "duonos trupiniais"... atsirinkite faktus. Patiko dalinkitės.
...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „Paranormal.lt“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.
Susijusios naujienos:
Komentarai su keiksmažodžiais bus šalinami automatiškai, be atsiprašymo.
Skaityti daugiau