- 02.01.2023
- 0.0 Reitingas
- 907 Peržiūros
- Komentarai
Klauso Schwabo vadovaujamas Pasaulio ekonomikos forumas paskelbė, kad žmonės neturi teisės turėti nuosavą automobilį, o gali "vaikščioti pėsčiomis arba dalytis". Pasak WEF, per daug žmonių turi nuosavus automobilius, todėl šią padėtį reikia taisyti išstumiant juos iš rinkos.
Kasmet į Davosą, kur vyksta WEF metinis aukščiausiojo lygio susitikimas, atskrenda tūkstančiai privačių lėktuvų, tačiau, pasak Klauso Schwabo, paprasti žmonės neturėtų turėti nuosavų automobilių.
WEF paskelbtame dokumente Davoso elitas teigia, kad bendras dalijimasis automobiliais turi tapti "žiedinio požiūrio" dalimi, siekiant sumažinti pasaulinį brangiųjų metalų ir iškastinio kuro poreikį.
Ženevoje (Šveicarija) įsikūręs pasaulinis elitas savo jauniesiems pasaulio lyderiams, įsitvirtinusiems viso pasaulio vyriausybėse, nurodo, kad per daug žmonių turi asmenines transporto priemones ir kad jos turi būti išstumtos iš rinkos masiškai didinant dujų kainas.
Remdamiesi faktu, kad "vidutinis automobilis ar furgonas Anglijoje važiuoja tik 4 % laiko", WEF teigia, kad tai reiškia, jog išsivysčiusiose šalyse, įskaitant Jungtines Valstijas, žmonės neturėtų turėti teisės turėti nuosavą automobilį. Žmonės turėtų parduoti savo automobilį ir vaikščioti pėsčiomis arba dalytis, nes "dalijimosi automobiliais platformos, tokios kaip "Getaround" ir "BlueSG", jau pasinaudojo šia galimybe ir siūlo transporto priemones, už kurių naudojimąsi mokama už valandą".
Ir tai ne tik automobiliai.
WEF teigimu, privačios nuosavybės pabaiga yra esminis dalykas ir gali būti taikoma viskam, pradedant automobiliais ir baigiant privačiais namais ir net viso miesto projektavimo principais.
"Šiam perėjimui esminis dalykas yra projektavimo procesas, kuriame daugiausia dėmesio skiriama pagrindiniams poreikiams tenkinti, o ne projektuoti siekiant įsigyti produktą", - nurodo WEF. "Tai yra mąstysena, kurios reikia norint pertvarkyti miestų dizainą, kad sumažėtų privačių transporto priemonių ir kitų naudojimo būdų."
Panašu, kad dalis "žiedinio požiūrio" dar labiau didina ir taip aukštas dujų kainas.
Šio mėnesio pradžioje paskelbtame straipsnyje WEF paskelbė raginimą savo jaunųjų pasaulio lyderių legionui, kuriame teigiama, kad 2022 m. patiriamos dujų kainos yra tiesiog nepakankamai didelės. Klausas Schwabas teigia, kad dabartinės kainos yra labai "per mažos", tarsi paprasti žmonės prie degalų siurblio jaučia nepakankamą skausmą.
Tūkstančiai privačių lėktuvų gabena elitą į Davosą (Šveicarija), kur vyksta kasmetinis WEF aukščiausiojo lygio susitikimas, tačiau, pasak K. Švabo, paprasti žmonės neturėtų turėti teisės turėti privačių transporto priemonių.
WEF straipsnis yra sudėtingas ir nenuoširdus, tačiau jame iš esmės raginama nutraukti bet kokias mokesčių lengvatas naftos, dujų ir anglies gavybai, taip pat padidinti mokesčius. Ši idėja nėra nauja. Iš esmės tai ta pati idėja, kaip ir iškastinio kuro kainų nustatymas pagal anglies dioksido kiekį. Dėl to dujos taptų neįperkama prabanga didžiajai daugumai gyventojų.
Per WEF:
Pirma, pirmaujančios demokratinės valstybės turėtų susitarti nutraukti nepakankamą iškastinio kuro kainų nustatymą, kuris yra pagrindinis veiksnys, trukdantis pereiti prie švarios energijos. Su anglies, naftos ir dujų gavyba ir deginimu susijusios per mažos kainos 2020 m. sudarė 5,9 trilijono JAV dolerių ekonominių sąnaudų. Beveik ketvirtadalis šių nuostolių - 1,45 trilijono JAV dolerių - patirta 48 didžiosiose ir mažesnėse demokratinėse šalyse.
Didžiausios G20 demokratinės šalys turėtų kolektyviai įsipareigoti laipsniškai atsisakyti išlaidų ir mokesčių lengvatų iškastinio kuro gamybai ir vartojimui. Jos taip pat turėtų palaipsniui nustatyti veiksmingesnes iškastinio kuro kainas, nustatydamos mokesčius arba parduodamus leidimus, kad padengtų vietos oro taršos, visuotinio atšilimo ir kitų ekonominių nuostolių sąnaudas.Pasaulio ekonomikos forumas: Pasaulio ekonomikos forumas: "Perėjimas prie žaliosios energijos yra esminis veiksnys sprendžiant klimato kaitos problemą ir kuriant tvarią ekonomiką. Štai kodėl".
WEF interneto svetainėje galima susipažinti su dar trimis nuostatomis, dėl kurių visų iškastinio kuro kaina masiškai padidėtų. WEF tai pagrindžia šiuo teiginiu:
Vėluodamos pereiti prie švarios energijos, pirmaujančios demokratinės šalys daro savo ekonomiką pažeidžiamesnę, nes ir toliau priklauso nuo iškastinio kuro. Bendros pastangos skatinti ekologišką perėjimą yra ne tik naudingos klimatui, bet ir labai svarbios demokratijos apsaugai.
Svarbiausias Klauso Schwabo naujausio pareiškimo punktas yra tas, kad iškastinis kuras šiuo metu yra "nepakankamai įkainotas". Žinoma, JAV vartotojai šiuo metu už šį kurą moka "rinkos kainą". Akivaizdu, kad WEF "rinkos kaina" yra per maža.
Tai verčia mus kelti svarbų klausimą. Po kiek laiko - savaičių, dienų, mėnesių - Bideno administracija imsis reguliavimo veiksmų, kad įvykdytų šį WEF įsakymą?
Kokia tikimybė, kad bus priimtas įsakymas?
P komentaras: užsienis rašo, todėl tiesos ieškokite "duonos trupiniais"... atsirinkite faktus. Patiko pasidalinkite.
...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „Paranormal.lt“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.
Susijusios naujienos:
Komentarai su keiksmažodžiais bus šalinami automatiškai, be atsiprašymo.
Skaityti daugiau