- 21.04.2023
- 5.0 Reitingas
- 858 Peržiūros
- 1 komentarai
Naujai išslaptintas JAV vyriausybės dokumentas patvirtino tai, apie ką alternatyvioji žiniasklaida pranešė jau daugelį metų: Rugsėjo 11-osios išpuoliai buvo vidinis darbas, kurį įvykdė JAV vyriausybės darbuotojai.
Johnas Brennanas (Džonas Brenanas) dingo po to, kai buvo paviešinti Gvantanamo karinės komisijos teismo dokumentai, kuriuose pripažįstama, kad jo vadovaujamas departamentas prieš rugsėjo 11-osios įvykius užverbavo du iš užgrobėjų prieš jiems įsirėžiant lėktuvais į Pasaulio prekybos centro pastatus.
Dabar, kai visuomenė jau žino apie žvalgybos bendruomenės išsišokimus siekiant nuversti pareigas einantį JAV prezidentą, mintis, kad CŽV gali būti atsakinga už Rugsėjo 11-osios išpuolius, atrodo visai įmanoma.
Galų gale JAV vyriausybė turi ilgą ir garsią melagingų operacijų prieš Amerikos žmones istoriją.
Dokumentas iš pradžių buvo paskelbtas 2021 m. liepą, tačiau buvo smarkiai redaguotas. Dabar nepriklausomi tyrėjai pateikė "nesutrumpintą" kopiją, teigia RT Feliksas Livšicas (Felix Livshitz).
Dokumente išsamiai aprašomas DEA veterano Dono Canestraro (Dono Kanestraro) tyrimas dėl galimo Saudo Arabijos vyriausybės dalyvavimo rugsėjo 11-osios išpuoliuose, atliktas kaltinamųjų advokatų prašymu.
Canesraro ir daug FTB agentų, dalyvavusių tyrime, daro išvadą, kad CŽV trukdė oficialiems tyrimams tariamai siekdama nuslėpti faktą, kad ji dirbo su Al-Qaeda agentais ir skatino juos vykdyti teroro aktus.
Iš RT:
Iš daugybės neišspręstų Rugsėjo 11-osios išpuolių paslapčių, kurios ir po daugiau nei dviejų dešimtmečių vis dar neatskleistos, bene didžiausia ir rimčiausia yra susijusi su Nawaf al-Hazmi (Navaf al-Hazmi) ir Khalid al-Mihdhar (Chalid al-Mihdhar) veikla per 18 mėnesių iki tos lemtingos dienos. 2000 m. sausio mėn. pora atvyko į JAV su daugkartinėmis vizomis, nors anksčiau CŽV ir NSA ne kartą juos buvo įvardijusios kaip tikėtinus "Al Qaeda" teroristus.
Likus kelioms dienoms iki atvykimo jie dalyvavo Kvala Lumpūre vykusiame "Al Qaeda" aukščiausiojo lygio susitikime, kuriame, tikėtina, buvo aptartos ir suderintos pagrindinės rugsėjo 11 d. išpuolių detalės. Susitikimą Malaizijos valdžios institucijos slapta fotografavo ir filmavo tiesioginiu CŽV Alec Station, specialaus padalinio, įsteigto Osamai bin Ladenui (Osama bin Laden) sekti, prašymu, nors, kaip bebūtų keista, garso įrašai nebuvo daromi.
Vis dėlto šių aplinkybių turėjo pakakti, kad Hazmi ir Midharas negalėtų atvykti į JAV, arba bent jau pakankamai, kad FTB būtų informuotas apie jų buvimą šalyje. Kaip bebūtų, jie buvo įleisti į Los Andželo tarptautinį oro uostą šešiems mėnesiams be jokių incidentų, o Biuro atstovams Aleko stotyje CŽV neleido pasidalyti šia informacija su savo viršininkais.
Kai vienas CŽV Alekso stoties darbuotojas pasiūlė informuoti FTB apie tai, kad du užgrobėjai gavo vizas į JAV, jis buvo nušalintas.
"Mes turime apie tai pasakyti Biurui. Šie vaikinai aiškiai yra blogi. Bent vienas iš jų turi daugkartinę JAV vizą. Turime pranešti FTB", - prisiminė Markas Rossini (Mark Rossini), "Alec Station" narys, sakydamas savo kolegoms. "[Tačiau CŽV] man atsakė: "Ne, tai ne FTB byla, ne FTB jurisdikcija".
FTB agentai bylose teigė, kad CŽV taip pat nuslėpė nuo biuro informaciją apie pagrindinį abiejų užgrobėjų ryšininką JAV Omarą al Bajumi, dėl kurio FTB vykdė tyrimą.
Be to, jie mano, kad CŽV, siekdama apeiti įstatymus, draudžiančius agentūrai vykdyti šnipinėjimo operacijas JAV teritorijoje, pasinaudojo Saudo Arabija kaip tarpininku, kad užverbuotų du užgrobėjus.
Nors pagrindinis tyrėjas Canestraro netvirtina, dėl kokių priežasčių CŽV nusprendė nuslėpti nuo FTB informaciją, galėjusią užkirsti kelią rugsėjo 11-osios išpuoliams, slaptos CŽV stoties "Alec Station" pobūdis leidžia manyti apie nedorus motyvus.
"Canestraro nepateikia jokių išvadų, kodėl CŽV prieš išpuolius nuslėpė nuo FTB gyvybiškai svarbią informaciją, kuri potencialiai galėjo užkirsti kelią jų įvykdymui, ir kodėl Biuras vėliau prisidėjo prie Agentūros vykdomos priedangos. Nors vieną iš atsakymų pateikia neįprastas Aleko Stoties sąrangos pobūdis", - rašė Livšicas.
"Būtent tai, kad Agentūra toli gražu ne infiltravosi į "Al Qaeda" ląstelę, kad užkirstų kelią terorizmui, o siekė daryti įtaką jos veiklai ir jai vadovauti, kad sukeltų terorizmą, nesilaikydama standartinių verbavimo kanalų. Užklupęs tokį monstrišką sąmokslą, FTB būtų gerai žinojęs, kad visą šią temą reikia palikti ramybėje."
Žinia, kad du iš užgrobėjų, atrodo, buvo užverbuoti kaip CŽV agentai, Džono Lyro nenustebino.
Buvęs CŽV pareigūnas ir reaktyvinio lėktuvo pilotas prisiekė, kad oficialus Rugsėjo 11-osios pasakojimas yra melagingas, CŽV buvo glaudžiai susijusi su apgaule, o bokštai dvyniai nebuvo sulyginti su žeme dėl to, kad į juos Rugsėjo 11-ąją rėžėsi lėktuvai.
Džonas Lyras (John Lear), "Learjet" magnato Bilo Lyro (Bill Lear) sūnus, buvo į pensiją išėjęs oro linijų kapitonas ir buvęs CŽV pilotas, per 40 piloto darbo metų skraidęs daugiau kaip 100 skirtingų tipų lėktuvais. Jis turėjo daugiau FAA lakūno pažymėjimų nei bet kuris kitas FAA sertifikuotas pilotas ir vykdė slaptas CŽV misijas Azijoje, Afrikoje, Rytų Europoje ir Artimuosiuose Rytuose.
Iš esmės su Džonu Lyru nenorėtumėte ginčytis dėl skraidymo ir lėktuvų. Jis buvo artimas Amerikos žvalgybos ir aviacijos aristokratijai.
Ir prieš mirtį 2022 m. jis buvo pakankamai drąsus ir sąžiningas, kad pasipriešintų establišmentui ir paliktų stulbinantį darbą, neabejotinai įrodantį, kad oficialus pasakojimas apie Rugsėjo 11-osios išpuolius yra melas.
Anot Lyro, nei vieno iš bokštų skylėse, nei gatvėje po jais lėktuvų nematyti, nes tikrų lėktuvų nebuvo.
Boeing 767 yra 156 pėdų pločio ir 159 pėdų ilgio, todėl abiem atvejais didžioji lėktuvo dalis turėjo atsidurti už bokšto ribų, nes lėktuvui per visą jo ilgį tiesiog nėra vietos susigrūsti. Kodėl nematėme, kad iš šiaurinio bokšto kyšo 99 pėdos AA 11 reiso lėktuvo, kuris būtų nulūžęs, sutrupėjęs ir (arba) nukritęs ant žemės apačioje? Kodėl nematėme, kad iš pietinio bokšto kyšo 122 pėdų UA 175 reiso lėktuvo pėdos, kurios būtų nulūžusios, sutrupėjusios ir (arba) nukritusios ant Pasaulio prekybos centro aikštės apačioje?
Jokiuose vaizdo įrašuose ar nuotraukose nematyti jokio lėktuvo ar lėktuvo nuolaužų abiejuose bokštuose.
Learas atkreipė dėmesį į dar vieną oficialaus pasakojimo problemą. Skylės buvo per mažos, kad į jas tilptų lėktuvai.
Boeing 767 yra 156 pėdų pločio. Pietų bokšto skylė buvo 106 pėdų pločio, o Šiaurės bokšto skylė - 125 pėdų pločio.
Kai kurie žmonės gali sakyti, kad "Boeing'ų" sparnai paprasčiausiai susilankstė atgal, kai aliumininė sparnų dalis prisilietė prie išorinių plieninių kolonų. Tačiau vaizdo įrašuose matome, kad taip nėra.
Ištieskite rankas ir eikite pro duris. Kas atsitiks jūsų rankoms? Tai sukimas.
Lėktuvų aliumininiai sparnai nebūtų tvarkingai sulankstyti atgal, jie būtų nuplėšti. Tai - sukimas.
Izaoko Niutono trečiasis judėjimo dėsnis: "Kiekvienam veiksmui yra lygiavertė ir priešinga reakcija". Vidurinės mokyklos fizika teigia, kad jėga, kuria lėktuvas veikia pastatą, yra tokia pati kaip ir jėga, kuria pastatas veikia lėktuvą. Pritaikykime trečiąjį Niutono dėsnį 175 skrydžiui. Rugsėjo 11-osios istorijoje teigiama, kad 175-asis reisas trenkėsi į pietinį bokštą 450 m/s greičiu. Dabar įsivaizduokime, kad pietinis bokštas judėjo 450 m/s greičiu ir trenkėsi į nejudantį 175-ąjį reisą. Nesitikėtume, kad 175-asis skrydis liks nesugadintas. Nesitikėtume, kad jis paprasčiausiai išnyks pietiniame bokšte. Bet koks vaizdo įrašas, kuriame matyti, kaip aliumininis lėktuvas su stiklo pluošto nosies kūgiu slysta per plieninį ir betoninį pastatą, pažeidžia Niutono judėjimo dėsnius.
Sparnai nulūžtų iškart po kontakto ir lėktuvas sprogtų. Jis neįsirėžtų į bokštą ir nesprogtų. Lėktuvas būtų paprasčiausiai sudraskytas į gabalus 14 colių plieninių dėžinių kolonų ir plieninių bei betoninių grindų santvarų dar prieš jam priartėjant prie bokšto vidaus.
NĖRA JOKIŲ PATIKRINTŲ LĖKTUVO DALIŲ
Išskyrus vieną ar dvi ten padėtas atramas, pavyzdžiui, padangos gabalėlį ir variklio gabalėlį... dalis, kurios net neatitiko "Boeing 767", ir kaip juokingas variklio gabalėlis ant Pentagono vejos, nebuvo jokių tikrų lėktuvo dalių ar nuolaužų, ir jokių juodųjų dėžių niekada nebuvo rasta nulinėje vietoje.
NĖRA JOKIŲ OFICIALIŲ KATASTROFOS ATASKAITŲ
FAA 121 taisyklėje reikalaujama išsamiai ištirti visas reguliariųjų komercinių skrydžių avarijas, tačiau oficialių avarijų ataskaitų apie 4 incidentus nėra, nes nebuvo lėktuvų.
Kapitonas Russas Wittenbergas (Russ Wittenberg) yra buvęs JAV karinių oro pajėgų naikintuvo pilotas, atlikęs daugiau kaip 100 kovinių misijų, ir į pensiją išėjęs komercinės aviacijos pilotas. Jis griežtai įvertino oficialų pasakojimą.
"Vyriausybės mums pateikta istorija apie rugsėjo 11-ąją yra visiška nesąmonė. ... Wittenbergas įtikinamai teigė, kad visiškai neįmanoma, jog 77-asis reisas galėjo "per dvi minutes nusileisti 7 000 pėdų, atlikdamas staigų 280 laipsnių posūkį, o po to atsitrenkti į Pentagono pirmojo aukšto sieną ir neliesti vejos"...
"Aš skridau dviem tikrais lėktuvais, kurie dalyvavo rugsėjo 11-osios įvykiuose: "Fight number 175" ir 93-uoju reisu, 757-uoju reisu, kuris tariamai nukrito Šanksvilyje, o 175-asis reisas - tai lėktuvas, kuris, kaip teigiama, trenkėsi į Pietų bokštą.
"Nemanau, kad įmanoma, kaip jau sakiau, kad teroristas, vadinamasis teroristas galėtų treniruotis su [Cessna] 172, paskui įšokti į 757-767 klasės lėktuvo kabiną ir vertikaliai valdyti lėktuvą, šoniniu būdu valdyti lėktuvą ir skristi lėktuvu greičiu, viršijančiu jo projektinį ribinį greitį gerokai daugiau nei 100 mazgų, atlikti greitus posūkius su dideliu kampu, viršijančius - traukiant tikriausiai 5, 6, 7 G. Lėktuvas tiesiog krisdavo iš dangaus. Aš negalėčiau to padaryti ir esu visiškai tikras, kad jie negalėtų to padaryti."
Apibendrindami galime būti 100 % tikri, kad lėktuvai nebuvo tikri. Be to, kad lėktuvai prieštarauja fizikos dėsniams ir neįmanomos susidūrimo dinamikos, jie atrodo kaip CGI ir net neatrodo tikri.
Kyla klausimas: ar lėktuvai yra skaitmeniniai kompozitai (CGI), įterpti į tikrą vaizdo įrašą, ar tai 3D projektuojamas vaizdas naudojant pažangias, visuomenei nežinomas technologijas?
AR JIE NAUDOJO PAŽANGIĄ HOLOGRAMŲ TECHNOLOGIJĄ?
Apie šią technologiją, susijusią su karinėmis psichologinėmis operacijomis (PSYOPS), žiniasklaidoje buvo pranešta dar prieš rugsėjo 11-ąją.
Kelios svarbios citatos (paryškinta papildomai):
Pasak karinio fiziko, kuriam buvo pavesta išnagrinėti hologramos idėją, buvo nustatyta, kad įmanoma projektuoti didelius trimačius objektus, kurie tarsi plūduriuotų ore.
...washingtonpost.com sužinojo, kad 1994 m. buvo sukurta itin slapta programa, kurios tikslas buvo siekti, kad būtent ši technologija būtų pritaikyta PSYOPS. Įslaptintame karinių oro pajėgų dokumente "Holografinis projektorius" apibūdinamas kaip sistema, skirta "projektuoti informacinę galią iš kosmoso... specialiųjų operacijų apgaulės misijoms".
Elitas mus maitina melo dieta, tačiau žmonės pamažu prabunda ir supranta tikrovę, kurioje šiandien gyvename. Džordžas Bušas (George Bush Sr.) savo prezidentavimo metu paskelbė apie Naująją pasaulio tvarką, tačiau Rugsėjo 11-osios išpuoliai yra tikroji šios tamsios okultinės darbotvarkės pradžia.
ŽIŪRĖKITE:
...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „Paranormal.lt“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.
Susijusios naujienos:
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau