- 22.05.2020
- 4.2 Reitingas
- 1192 Peržiūrų
- Komentarai
Yra mokslininkų tvirtinančių, kad egzistuoja keli nematomi pasauliai, supantys mūsų pasaulį. Jei tai tiesa, tai Žemėje gali būti taip vadinamieji laiko portalai. Jie nematomi plika akimi, bet gali perkelti žmogų į kitą laiką arba į nepažįstamą pasaulį. Yra daug intriguojančių istorijų apie žmones, kurie atsitiktinai apteko į įvairius pasaulius per laiko portalus. Viena iš tokių – aviacijos maršalas seras Viktoras Godardas iš Britanijos karališkųjų karinių oro pajėgų.
Laiko portalas audroje?
1935 metais Godardas su biplanu “Hawker Hart” išskrido iš savo bazės Andoveryje (Anglija) j Edinburgą (Škotija).
Tai buvo išeiginių dienų vizitas, o sekmadienį Godardas nusprendė praskristi virš apleisto Dremo aerodromo netoli Edinburgo. Tai buvo arčiau jo galutinio kelionės tikslo negu oro uostas, kuriame jis nusileido. Per Pirmąjį pasaulinį karą įrengtas Dremo aerodromas buvo apleistas: viskas užaugo žole, angarai apgriuvo. Buvęs aerodromas dabar virto ferma; ten, kur anksčiau stovėdavo lėktuvai, dabar ganėsi galvijai.
Pirmadienį Godardas pradėjo skrydį atgal į savo bazę, bet netikėtai susidūrė su keista audra, kuri sukėlė problemų valdant lėktuvą.
Jis skrido atviroje kabinoje virš kalnuotos vietovės be radijo navigacinių pagalbininkų. Dėl audros, keistų rudai geltonų debesų, stiprių vėjų pilotas prarado lėktuvo kontrolę, ir jis pradėjo spirale kristi žemyn. Godardas nesugebėjo sustabdyti sukimosi, jis negalėjo nustatyti ir savo buvimo vietos.
Viskas atrodė labai blogai, ir lakūnas bijojo, kad nukris kalnuose. Atrodė, kad išeiti iš debesų šansų buvo mažai. Apsidairęs pilotas pastebėjo, kad dangus pasidarė tamsesnis, negu anksčiau, o debesys buvo geltonai rudi.
Godardas skrido 170 km per valandą ir vis dar krito. Po tam tikro laiko, kuris pilotui pasirodė amžinybe, galiausiai pavyko išlyginti lėktuvą ir išvengti avarijos. Tuo momentu nutiko keistas dalykas. Pilotas atsisuko, bandydamas nustatyti, kur yra. Savo didžiai nuostabai, jis pastebėjo, kad dangų staiga nušvietė auksiniai saulės spinduliai, o jis artėjo prie seno apleisto Dremo aerodromo.
Tai buvo tas pats aerodromas, bet viskas buvo kitaip
Apsidairęs Godardas pastebėjo, kad tai buvo tas pats aerodromas, bet viskas atrodė kitaip. Angarai buvo nauji. Ant žemės stovėjo keturi lėktuvai: trys buvo pažįstami biplanai, tik nudažyti nepažįstama geltona spalva; ketvirtas buvo monoplanas. Tai tikrai atrodė keista, nes RAF neturėjo tokio lėktuvo 1935 metais.
Mechanikai buvo apsirengę mėlynais kombinezonais, tuo tarpu visi RAF mechanikai vilkėjo rudais kombinezonais.
Dar keisčiau atrodė tai, kad, atrodė, niekas nekreipė į jį jokio dėmesio, tarsi jis buvo nematomas žmonėms ant žemės.
Palikdamas teritoriją, pilotas vėl susidūrė su audra, bet jam pavyko sėkmingai sugrįžti į bazę.
Godardas papasakojo kitiems pilotams apie neįprastą nutikimą, bet niekas nepažiūrėjo į tai rimtai. Draugai palaikė jį išprotėjusiu arba apkvaitusiu nuo alkoholio, ir Godardas daug metų niekam nieko nebepasakojo apie tą istoriją. Tik 1966 metais jis aprašė savo keistą susitikimą su nepažįstama vietove, kaip pats manė, iš kito laiko.
Kelione į ateiti?
1939 metais Godardas matė, kaip RAF lėktuvus pradėjo dažyti geltonai, o mechanikai ėmė dėvėti mėlynos spalvos uniformas.
RAF pristatė naują mokomąjį monoplaną, lygiai tokį pat, kokį pilotas jau matė per savo keistą skrydį virš Dremo aerodromo. Aparatas vadinosi “Magistr”.
Ar Godardas trumpai pabuvojo ateityje? Atrodytų, kaip jis galėjo žinoti, kaip atrodys Dremo aerodromas po ketverių metų?
Ši paslaptinga istorija negali būti nei patvirtinta, nei paneigta.
...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „Paranormal.lt“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.
Susijusios naujienos:
Komentarai su keiksmažodžiais bus šalinami automatiškai, be atsiprašymo.
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau