Svetainėje sukaupta daugiau nei 1000 sveikatos patarimų. Ieškokite patarimų ir ne tik:

Pagrindinis » Kategorija: Katastrofos » Peržiūrų: (214) Komentarų: (0) (27.10.2018 - 16:15)

XXI amžiaus „Titanikas". Mistinis požiūris į katastrofą

Jau praėjo šeši metai nuo to momento, kai 2012 metais netoliese Džiljo salos (Italija) nuskendo kruizinis laineris "Costa Concordia". Jau seniai paskelbtos katastrofos priežastys: laivas nukrypo nuo nustatyto kurso. Taip pat surasti ir nubausti nelaimės kaltininkai, tarp kurių yra ir laivo kapitonas Francesco Schetino, suskaičiuotos aukos, kurių, laimei, buvo nedaug.

Tačiau archyvuose išlikę dokumentai užminė nepaprastą mįslę: nepaaiškinamas šio lainerio katastrofos ryšys su kitu visame pasaulyje liūdnai žinomu įvykių - garlaivio "Titanikas" žūtimi.

avarijos, Costa Concordia, laivų katastrofos, katastrofos

Atrodo, kas gali būti bendro tarp dviejų laivų katastrofų, kurias skiria visas amžius? Pirma, „Costa Concordia“ paskendo, likus lygiai dviem mėnesiams iki 100-ųjų „Titaniko“ žūties metinių. Antra, abu laivai nuskendo po to, kai susidūrė su povandenine kliūtimi, dėl ko korpusuose atsirado kelių dešimčių metrų ilgio skylės. Trečia, abu laivai buvo panašaus dydžio: „Titaniko“ ilgis buvo 269 metrai, „Costa Concordia“ - 290 metrų (paranormal.lt).

Abi katastrofos įvyko vėlai vakare, tarp jų yra vos 2 valandų skirtumas: „Titanikas“ 1912 metais atsitrenkė į ledkalnį 23:40, o 2012 metais laineris ant povandeninio rifo užšoko 21:42. Negali nekelti nuostabos tas faktas, kad abiejų laivų katastrofos įvyko toje pačioje platumoje: „Titanikas“ - 41° Šiaurės platumos, Džiljo sala yra 42“ Šiaurės platumos. Ir dar vienas faktas, kuris labai papiktino visuomenę: keleivių gelbėjimas iš „Costa Concordia“ buvo vykdomas lygiai taip pat, kaip ir iš „Titaniko“. Ta pati žmonių spūstis, panika, valčių kritimas. Keturių valčių dėl didelio lainerio pasvirimo taip ir nesugebėta nuleisti į vandenį, o tose valtyse, kurios buvo nuleistos, neužteko vietų. Išgelbėjo tai, kad katastrofa įvyko visai netoli kranto: kai kuriems keleiviams pavyko patiems nuplaukti iki sausumos.

Per 100 metų žmonių gelbėjimo technologija laivyne visiškai nepasikeitė. Jeigu kruizinis laineris būtų patyręs katastrofą atvirame vandenyne, aukų būtų buvę dar daugiau, nei žuvo, paskendus „Titanikui“.

Planet Today News dokumentika. Titanikas. Paslaptis įminta.

Dviejų katastrofų aukos

Dar vienas keistas sutapimas yra tai, kad iš „Costa Concordia“ buvo išgelbėti nukentėjusių „Titaniko“ keleivių palikuonys. Turistė Valentina Kapuano žurnalistams papasakojo, kad prieš šimtą metų jos močiutė su broliu Džiovaniu nusprendė pradėti naują gyvenimą ir iškeliavo į Ameriką. Tam, kad pasiektų Niujorką, Džiovanis turėjo įsidarbinti oficiantu „Titanike“. Tačiau po laiko susidūrimo su ledkalniu žūties pavyko išvengti tik jo seseriai.

- Man tarsi pačiai teko išgyventi istoriją, kurią pasakojo močiutė, - pasakojo žurnalistams Kapuano.

- Tai buvo tarsi sugrįžimas atgal į praeitį. Patikėkite, tai tikrai siaubinga.

Beje, Valentina „Costa Concordia“ laineriu taip pat plaukė su broliu, tik šį kartą jiems abiems pavyko išsigelbėti.

Kitas lainerio keleivis, šveicaras Janikas Sgaga tvirtina, kad tuo metu, kai „Costa Concordia“ užšoko ant povandeninio rifo, laivo restorane grojo Celine Dion atliekamą dainą „My heart will go on“ - garso takelį iš Džeimso Kamerono filmo „Titanikas“.

avarijos, Costa Concordia, laivų katastrofos, katastrofos

Bloga „Costa Concordia“ lemtis

Įdomu tai, kad dar 2006 metais, kai „Costa Concordia“ buvo nuleidžiamas į vandenį, įvyko įvykis, apie kurį dabar daug kas sako, kad jis pranašavo katastrofą. Pagal tradiciją į laivo bortą yra sudaužomas šampano butelys. Naujojo lainerio „krikštamote“ buvo pasirinkta čekų modelis Eva Hercigova. Tačiau
mergina, matyt, per silpnai paleido butelį, todėl jis nesudužo. Laivyne tai laikoma labai blogu ženklu. Taip pat daugelis atkreipė dėmesį į tai, kokią dieną įvyko „Costa Concordia“ katastrofa, - juk 2012 metų sausio 13 diena buvo penktadienis, o tokios dienos, kaip žinia, jau seniai laikomos nešančiomis nelaimes. Beje, laineryje buvo 13 denių. Panašu, kad laivo savininkas buvo prietaringas, todėl 13-as denis laivo schemoje buvo pažymėtas kaip 14-as. Vienu žodžiu, mistika.

The Story Of The Costa Concordia


Taip pat skaitykite:

Patiko straipsnis? Pasidalinkite su draugais tinkluose! Prisijunkite prie mūsų paskyroje, kad nepraleistumėte įdomių dalykų!


ŽYMĖS: avarijos, Costa Concordia, laivų katastrofos, katastrofos

Paranormal.lt medžiagos citavimas negavus išankstinio paranormal.lt sutikimo neleidžiamas. Išimtinių teisių pažeidimas užtraukia baudžiamąją atsakomybę.


// Susiję straipsniai »

Komentarai: (0) Komentuoti gali tik registruoti vartotojai!
avatar