- 30.04.2024
- 0.0 Reitingas
- 430 Peržiūros
- Komentarai
Kelios populiaraus prekės ženklo „Magnum“ ledų partijos, išsiųstos į Jungtinę Karalystę ir Airiją, buvo atšauktos iš rinkos dėl susirūpinimo, kad jose gali būti metalo ir plastiko fragmentų.
„Unilever Food Solutions U.K.“, Danijos „Magnum“ gamintojos „Unilever“ Didžiosios Britanijos patronuojamoji įmonė, po vidinių saugos patikrinimų ėmėsi atsargumo priemonių. Bendrovė atsiprašė pirkėjų ir patvirtino, kad jokie kiti „Magnum“ produktai nebuvo atšaukti.
Unilever“ skubiai paragino grąžinti tam tikras ‚Magnum‘ migdolinių ledų lazdelių partijas, nes baiminamasi, kad jos gali būti užterštos. Bendrovė patarė vartotojams susilaikyti nuo šių produktų vartojimo.
Paveiktų ledų lazdelių, parduodamų pakuotėse po tris, partijos kodai yra L3338, L3339, L3340, L3341 ir L3342. Visų partijų dėžutės šone yra išspausdinta tinkamumo vartoti data - 2025 m. gruodžio 31 d.
Balandžio 16 d. Jungtinės Karalystės Maisto standartų agentūra paskelbė įspėjimą, kuriame teigiama: „Šiame produkte gali būti plastiko ir metalo fragmentų, dėl to kyla pavojus susižeisti ir jis nesaugus vartoti.
Pirkėjams, įsigijusiems atšauktą produktą, patariama jo nevartoti ir kreiptis į „Unilever“ dėl papildomos informacijos ar pagalbos.
Šis atšaukimas susijęs su Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje platinamais produktais. Kompanija „Unilever“ dar kartą pabrėžė vartotojų saugumo svarbą - pabrėžė, kad produktų atšaukimas yra atsargumo priemonė, kuria siekiama sumažinti bet kokią galimą riziką sveikatai.
„Vartotojų saugumo užtikrinimas yra mūsų svarbiausias prioritetas, todėl nusprendėme atšaukti šias prekes. Apgailestaujame dėl galimų nepatogumų ir dėkojame už supratimą", - sakoma ‚Unilever‘ pareiškime.
„Magnum“ tebėra vienas populiariausių ledų prekės ženklų Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje
Didžiojoje Britanijoje ledai „Magnum“ yra labai populiarūs ir plačiai pripažįstami kaip vienas iš pirmaujančių aukščiausios kokybės ledų prekės ženklų šioje šalyje.
Devintojo dešimtmečio pabaigoje „Unilever“ pristatytas „Magnum“ iš pradžių buvo pardavinėjamas Vokietijoje ir Belgijoje, o vėliau pradėtas pardavinėti Jungtinėje Karalystėje. Greitai išpopuliarėjo dėl storo šokolado sluoksnio ir kokybiškų ledų, kurie išskyrė jį iš daugelio kitų rinkoje esančių produktų.
Magnum“ populiarumą Jungtinėje Karalystėje sustiprino prabangos ir atlaidumo reputacija, kuri skleidžiama per reklamą ir produktų kūrimo strategijas.
Šis prekės ženklas garsėja naujoviškais skoniais ir specialiais leidiniais, pavyzdžiui, bendradarbiavimu su įžymybėmis ar dizaineriais, dėl kurių jis dažnai išlieka visuomenės dėmesio centre ir išlaiko vartotojų susidomėjimą.
Palyginti su kitais ledų prekių ženklais Jungtinėje Karalystėje, „Magnum“ užima reikšmingą rinkos dalį valgomųjų ledų, kuriuos galima išsinešti į namus, ir impulsinių ledų kategorijose. Jis konkuruoja su kitais populiariais prekių ženklais, tokiais kaip „Ben & Jerry's“ ir „Häagen-Dazs“, kurie taip pat siūlo aukščiausios kokybės ledus.
Ben & Jerry's“ daugiau dėmesio skiria unikaliems skonių deriniams ir stambiems mišiniams, o ‚Häagen-Dazs‘ - sodriai tekstūrai ir klasikiniams skoniams, o ‚Magnum‘ išsiskiria firminiu šokolado apvalkalu ir prabangiu prekės ženklu.
P.S.: noriu priminti, kad yra šių ledų atstovybė Unilever Lietuvoje, ar mes girdėjome, ką nors apie šių ledų informacija?
...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „Paranormal.lt“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.
Susijusios naujienos:
Komentarai su keiksmažodžiais bus šalinami automatiškai, be atsiprašymo.
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau