Svetainėje sukaupta daugiau nei 1000 sveikatos patarimų. Ieškokite patarimų ir ne tik:

Pagrindinis » Kategorija: Sveikatos patarimai | Liaudies medicina » Peržiūrų: (1.4K) Komentarų: (0) (27.03.2017 - 12:29)

5 dienų cukraus detoksikacijos programa

Norėdami padėti sumažinti cukraus vartojimą ir palengvinti išsivadavimą nuo šios saldžios priklausomybės, galite išbandyti 5 dienų cukraus detoksikacijos programą.

Jei mintis, kad pamažu teks mažinti cukraus vartojimą, jums atrodo neįgyvendinama, galbūt reikia elgtis daug radikaliau. Kai kuriems žmonėms lengviau iškart visiškai atsisakyti cukraus.

Jei norite iš esmės pagerinti sveikatą ir savijautą, tai puikus būdas, kaip gydyti organizmą. Metodas numato 5 dienas visiškai išbraukti iš raciono visus produktus, kurie papildyti cukrumi ir (arba) dirbtiniais saldikliais, vaisius ir produktus, kuriuose esama krakmolo. Tai galimybė permąstyti, ko ir kaip iš tikrųjų valgote, be to, šitaip tam tikru mastu perprogramuosite savo metabolizmą ir gomurio įpročius, leisite sau pajausti ne tik saldumą, bet ir kitus maisto produktų skonių niuansus.

5 dienų cukraus detoksikacijos programa

Jei laikysitės programos reikalavimų, tikrai pajusite, kad imate kontroliuoti cukraus priklausomybę. Greičiausia, pagerės jūsų miegas, kadangi stabilizuosis ir cukraus koncentracija, ir hormonų balansas, ir stresas. Oda atrodys gaivesnė ir švaresnė, išnyks veido patinimas, o akys sublizgės. Visas organizmas, tiesiogine to žodžio prasme, su palengvėjimu atsikvėps, nes pagaliau pajėgs sumažinti uždegimą. Jums padėkos ne tik kūnas, bet ir smegenys.

Rekomenduojami produktai

Žalios daržovės: šioje detoksikacijos programoje jūsų mėgstamiausia spalva turi tapti žalia. Drąsiai įtraukite į valgiaraštį visas žalias daržoves: Pekino kopūstus, gūžinius kopūstus, lapinius kopūstus, brokolinius kopūstus, cukinijas, aguročius, lapines salotas, gražgarstes, žalias paprikas, cukrinių žirnių ankštis, pupas, jūržoles, žirnius, pupas, cukrinius žirnius.

Baltos daržovės: žiediniai kopūstai, česnakai, svogūnai, porai, salierai, smidrai, pankoliai.

Violetinės daržovės: baklažanai, violetiniai brokoliniai kopūstai, raudonieji kopūstai.

Kokybiški baltymai: žuvis, ekologiškai augintų vištų kiaušiniai, jūrų gėrybės, riešutai, sėklos, pupos, sojų varškė (tofu).

Avokadai.

Sėklos ir riešutai (visų rūšių): įskaitant riešutų sviestą (naminės gamybos ar be cukraus) ir riešutų pieną (be cukraus ar saldiklių).

Daigintos sėklos ir daigai.

Bolivinės balandos: nors jos gaminamos taip pat, kaip ryžiai, iš tikrųjų jos yra sėklos, o ne grūdai, ir iš esmės tai-grynas baltymas.

Grikiai: grikiai taip pat iš tikrųjų yra sėklos (galima vartoti ir grikių miltus).

Misas: fermentuota sojų pasta.

Vaistažolių arbatos (dilgėlių, mėtų ir kt.) išskyrus vaisines arbatas.

Prieskoniai ir prieskoniniai augalai.

Alyvuogės ir kapariai.

Obuolių actas, alyvuogių ir semenų aliejai (salotų užpilams).

Produktai, kurių vartoti nereikėtų

Daržovės, kuriose esama krakmolo: morkose, pastarnokuose, valgomuosiuose batatuose ir bulvėse esama daugiau angliavandenių (natūralių cukrų) nei leidžiamose valgyti daržovėse, kuriose nėra krakmolo.

Pieno produktai: daugumoje pieno produktų yra laktozės (pieno cukraus), o geriau bus išbraukti iš valgiaraščio bet kuriuos cukrus.

Vaisiai: jei labai norisi vaisių, rinkitės uogas, kuriose mažiau cukraus. Pomidorai ir grybai taip pat padės paįvairinti užkandžių asortimentą.


Taip pat skaitykite:

Patiko straipsnis? Pasidalinkite su draugais tinkluose! Prisijunkite prie mūsų paskyroje, kad nepraleistumėte įdomių dalykų!


Paranormal.lt medžiagos citavimas negavus išankstinio paranormal.lt sutikimo neleidžiamas. Išimtinių teisių pažeidimas užtraukia baudžiamąją atsakomybę.


// Susiję straipsniai »

Komentarai: (0) Komentuoti gali tik registruoti vartotojai!
avatar