- 07.09.2019
- 5.0 Reitingas
- 1502 Peržiūrų
- Komentarai
Yra datų, kurios dėl nepaaiškinamų priežasčių tarsi pritraukia nelaimes. Aviacijoje tokia data laikoma rugsėjo 26-oji. Šiai dienai tenka daugiausia aviakatastrofų per paskutinius penkiasdešimt metų.
Viskas prasidėjo 1960 metų rugsėjo 26 dieną, kai prie Šeremetjevo sudužo naujutėlaitis, vos kelis mėnesius naudotas aviakompanijos “Austrijos avialinijos” laineris “Vickers Viscount”, skridęs iš Varšuvos. Šios katastrofos aplinkybės kone tiksliai sutampa su kito lėktuvo, taip pat skridusio iš Lenkijos, žūties prie Smolensko po pusės amžiaus aplinkybėmis. Tada matomumas buvo nulinis, lakūnai gerokai iki nusileidimo tako nusileido per žemai. Lėktuvas užkabino medžių viršūnes ir sudužo. Iš 37 keleivių ir ekipažo narių išgyveno tik šeši (mistika - paranormal.lt).
Aviakompanijos “Austrijos avialinijos” laineris “Vickers Viscount”
Tyrimas parodė, kad vienas iš barometrinių aukštamačių iki katastrofos veikė gerai, o kitas “melavo” dėl beveik 200 metrų, nes buvo sureguliuotas pagal pasaulinio vandenyno lygį. Keista, bet pilotai nepastebėjo skirtingų prietaisų parodymų ir stebėjo aukštį tik pagal vieną iš jų, kuris rodė neteisingą informaciją.
Lėktuvas An-2
1976 metų rugsėjo 26 dieną lėktuvo An-2 23 metų lakūnas Vladimiras Serkovas iš Novosibirsko nusprendė nusižudyti ir taip atkeršyti jį palikusiai žmonai. Jis atliko kamikadzės skrydį: 8 valandą ryto su savo lėktuvu taranavo penkiaaukštį namą ir stengėsi pataikyti į butą, kuriame gyveno buvusi žmona. Moters tuo metu namuose nebuvo, o išprotėjęs pavyduolis pražudė ne tik save, bet ir dar keturis namo gyventojus, tarp jų tris mažamečius vaikus.
8 valandą ryto su savo lėktuvu taranavo penkiaaukštį namą
Tą pačią dieną Virdžinijos valstijos (JAV) Hot Springso miesto oro uoste pagal prietaisus dėl sudėtingų oro sąlygų leidosi lėktuvas, jis sudužo ir užsidegė. Tai buvo privatus lėktuvas Grumman “Golfstream-II”, priklausęs garsiai firmai Johnson & Johnson”. Visi 11 juo skridusių žmonių (trys ekipažo nariai ir aštuoni firmos darbuotojai) žuvo.
Privatus lėktuvas Grumman “Golfstream-II”
1992 metais naktį į rugsėjo 26 dieną netoli Lagoso leisdamasis sudužo Nigerijos karinių oro pajėgų karo transportinis lėktuvas C-130. Juo iš sporto varžybų skrido 158 karo akademijos karininkai ir kursantai. Niekas neišgyveno.
Nigerijos karinių oro pajėgų karo transportinis lėktuvas C-130
1993 metų rugsėjo 26 dieną į Suomijos įlanką nukrito aviakompanijos “Poliot” lėktuvas An-24. Žuvo visi 10 juo skridusių žmonių (trys ekipažo nariai ir septyni keleiviai). Lėktuvas netrukus buvo rastas ir ištirtas, tačiau katastrofos priežastis taip ir liko neišaiškinta. Tyrimas tik nustatė, kad iki susidūrimo su vandeniu visos lėktuvo sistemos veikė įprastu režimu.
Aviakompanijos “Poliot” lėktuvas An-24
1994 metų rugsėjo 26 dieną Vanavaros rajone (Evenkų autonominė apygarda, Rusija) sudužo vietinės aviakompanijos lėktuvas Jak-40, skridęs iš Krasnojarsko į Turą. Priartėjus prie Turos, paaiškėjo, kad dėl itin didelio rūko leisti neįmanoma. Ekipažas nusprendė skristi į atsarginį Vanavaros oro uostą, tačiau lėktuvui nepakako degalų. Lakūnai bandė priverstinai nusileisti lauke prie Čambos upės, tačiau lauko nepasiekė, nukrito į upę ir apsivertė. Nulūžusi lėktuvo priekinė dalis nuskendo, o uodegą iš inercijos išmetė ant kranto. Visi 28 žmonės (lakūnai ir keleiviai) žuvo.
Lėktuvas Jak-40
Nesuprantama, kodėl ekipažas atsarginiu oro uostu pasirinko Vanavarą, o ne Baikitą. Šis miestas yra 100 km arčiau Turos, iki jo degalų tikrai būtų užtekę.
1997 metų rugsėjo 26 dieną prie Indonezijos Medano miesto įvyko viena iš didžiausių katastrofų aviacijos istorijoje. Aerobusas A-300B4-220, priklausęs nacionalinei aviakompanijai “Haruda Indonesia”, leisdamasis įsirėžė į 1000 metrų aukščio kalną. Žuvo 220 keleivių ir 12 ekipažo narių. Neišgyveno niekas. Katastrofa nutiko dėl dispečerio klaidos: jis nurodo netinkamą kursą.
Aerobusas A-300B4-220
Per paskutiniuosius 17 metų rimtų aviacinių katastrofų rugsėjo 26 dieną neužfiksuota, bet vis dėlto aš nepirkčiau lėktuvo bilietų šiai datai. Kas ten žino, kada tas “prakeiksmas” vėl suveiks?
...kadangi jau perskaitėte šį straipsnį iki pabaigos, prašome Jus prisidėti prie šio darbo. Skaitykite „Paranormal.lt“ ir toliau, skirdami kad ir nedidelę paramos sumą. Paremti galite Paypal arba SMS. Kaip tai padaryti? Iš anksto dėkojame už paramą! Nepamirškite pasidalinti patikusiais tekstais su savo draugais ir pažįstamais.
Susijusios naujienos:
Komentarai su keiksmažodžiais bus šalinami automatiškai, be atsiprašymo.
Skaityti daugiau
Skaityti daugiau