Meniu
Asmeninė anketa Prisijungimas ir registracija
Atgal » » 2019 » Lapkričio » 9

Kaip padidinti melatonino kiekį naudojant natūralias priemones

Pagerink savo miego kokybę su šiais 6 produktais!

Miegas yra svarbus poreikis ir tiesiogiai susijęs su sveikata. O šiuo metu atlikti tyrimai parodė, kad tik miego kiekio organizmas atstato savo gyvybines funkcijas ir ląstelės. Todėl, svarbu, kad mes laiku eitume miegoti. Tačiau būna tokių atveju, kad dėl tam tikrų gyvenimo veiksnių, mums sunku miegoti, užmigti, tokiu būdu mes prarandame melatoniną, kuris gerina miego kokybę (sveikatos patarimai su paranormal.lt).

Melatoninashormonas, atsakingas už miego kokybės gerinimą. Kai žmogus pavargsta, ar temsta, organizmas pradeda gaminti melatoniną, duodamas signalą, kad žmogus turi atstatyti savo jėgas, organizmo ląsteles ir pailsėti, ar kovoti su jame esančiomis infekcijomis. Manau nieko, čia nežinoma nepasakiau. Bet, daugelis galimai nesusimąsto, kokie yra natūralūs melatonino šaltiniai, kurie gali pagerinti miego kokybę, galbūt išvengsite ir vaistų, o jei jų neturim, kas tada?

1. Svogūnas.

Svogūnas – natūrali daržovė, kurią lengvai galima įtraukti į racioną. Be melatonino, jame, taip pat yra mineralų, vitaminų, antioksidantų ir nepakeičiamų amino rūgščių.

Svogūnas veikia, kaip diuretikas. Kuris stimuliuoja kenksmingų toksinų pasišalinimą iš organizmo ar tam tikros ligos.

2. Imbieras.

Imbieras naudojamas pagreitinti medžiagų apykaitą, jo arbata ypač populiari pasaulyje. Tačiau, be šių savybių yra ir melatonino. Turėdamas šį hormoną viduje, jis aprūpina organizmą jo kiekiu. Ir pagerina miego kokybę.

3. Šparagai.

Jame yra vitamino C ir folio rūgšties. Abu komponentai yra būtini triptofano ir nepakeičiamųjų aminorūgščių absorbcijai. Kurie ypač prisideda prie miego. Be to, naktį šparagai padeda mobilizuoti riebalus, kurie laikosi virškinimo trakto sienelėse.

4. Ananasai.

Ananasai ypač tinka miegui pagerinti. Šiame vaisiuje yra triptofano, kuris padidina serotoniną, kuris yra atsakingas už nervinių signalų siuntimą į nervų tinklą, gamybą.

Serotoninas yra susijęs su gera nuotaika ir savijauta, tačiau, kai jis sumažėja, jis trukdo melatonino gamybai, todėl miegas pablogėja.

5. Avižos.

Tai yra vienas iš visaverčių grūdų, nes jame yra maistinių medžiagų, kurios padeda organizmui, o avižiniai dribsniai pagerina miego kokybę. Tai ne tik skanu ir lengvai virškinamas produktas, bet ir padeda pagerinti centrinės nervų sistemos veiklą, valdyti nerimą ir atpalaiduoti kūną miegui. Porcija rekomenduojama vartoti tiek ryte ir tiek prieš miegą.

6. Sėklos.

Pavyzdžiui, riešutuose, kaip ir daržovių bei vaisių sėklose, yra didelis melatonino procentas, kuris padeda užmigti. Galbūt nepastebėjote, kurie vartoja daug riešutų, sėklų, labai gerai miega ir išsimiega.

Tačiau jų funkcija yra dvejopa, be to, kad jos naudingos miegui, jos valo organizmą dėka sėklose, riešutuose esančių antioksidantų. Kai kuriose sėklose yra omega-3, tokiose kaip linų ar sezamo sėklose.

Manau, šis straipsnis jums buvo naudingas, ar bus naudingas tiems žmonėms, kuriems sunku užmigti. O, jei jūs šių dalykų nežinojote, pasidalinkite su kitais, kad ir kiti žinotų, kas gali padėti gerai išsimiegoti be vaistų.

Įvertink šį straipsnį Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą PARANORMAL turinį.

Niekas neišdrįso palikti komentaro.
Būkite pirmi, kurie pasidalins savo nuomonėmis su kitais.
avatar