Meniu
Asmeninė anketa Prisijungimas ir registracija
Atgal » » 2015 » Gegužės » 7

Lietuviai sukūrė greičiausio pasaulyje elektrinio dviračio prototipą

Šių metų vasaros pabaigoje turėtų būti pradėti išankstiniai greičiausio pasaulyje elektrinio dviračio užsakymai. Pirminę jo versiją sukūrę lietuviai „Promotus“ tikina, kad jų dviratis konkurentus lenks kone visais techniniais parametrais, taip pat ir greičiu. Pirmąją bandomąją „Neematic“ versiją jie pristatė progreso konferencijoje „Login“ vykusioje startuolių mugėje.

„Žmonės nori progreso, nori daugiau to, ką turi. Iš dviračio nori, kad jis būtų greitesnis, iš motociklo – kad lengvesnis. Mes sugalvojome padaryti abu dalykus ir į dviratį įdėjome galingą elektrinį variklį“, – ketvirtadienį konferencijoje „Login“ pasakojo vienas idėjos autorių, inžinierius Domas Zinkevičius, turintis daug patirties automobilių ir motociklų sporte.

Variklio galia sieks 20 kilovatų, o pilnai įkrovus akumuliatorių, priklausomai nuo greičio, bus galima nuvažiuoti 70 – 200 kilometrų.

Anot jo, dviratis išvysto 100 kilometrų per valandą greitį, tačiau tai dar nėra riba.

Kitas komandos narys, už dizainą atsakingas Linas Kraniauskas, pasakojo, kad, palyginus su kitais elektrinių dviračių gamintojais, kurių pagrindiniai yra keturi, „Neematic“ išsiskirs galia – variklio galia sieks 20 kilovatų, o pilnai įkrovus akumuliatorių, priklausomai nuo greičio, bus galima nuvažiuoti 70 – 200 kilometrų. Dviratis svers 40 kilogramų ir kainuos nuo 7 tūkst. eurų.

Pauliaus Grinkevičiaus nuotr./Linas Kraniauskas prie dviračio „Neematic“

L.Kraniausko teigimu, seniausių konkurentų KTM dviračio kaina prasideda nuo 11 tūkst. eurų, o variklio galia gerokai mažesnė ir jis nėra stabilus. Be to, sveria daugiau.

„Su mūsų dviračiu gali važiuoti visur – labai geras valdomumas važiuojant bekele, nelygiame kelyje. Dviratį galima numesti į vandenį, išsiimti ir vėl važiuoti – jis visiškai sandarus. Akumuliatorius nusiima, jį krauti gali namuose“ – kalbėjo L.Kraniauskas.

Esą „Neematic“ turi ir daugia papildomų funkcijų – pavyzdžiui, jį namie kraunant galima naudoti kaip treniruoklį.

„Kiti elektrinių dviračių gamintojai variklį montuoja į galinį ratą. Ratas sunkėja ir kyla problemų, o mes montuojame į rėmo centrą ir galios trūkumą galime išspręsti kitais dalykais – įdėti galingesnį variklį, jis yra lengvesnis. Pagrindinis dalykas – kai prie rato nėra akumuliatoriaus, valdomumas žymiai pagerėja“, – pridūrė L.Kraniauskas.

Vis prieš keletą savaičių įkurta lietuvių įmonė „Promotus“ jau beveik baigia derybas su investuotojais, tačiau kol kas jų neatskleidžia. „Login“ konferencijoje lietuviai ieškojo partnerio, atsakingo už verslo vystymą.

Įvertink šį straipsnį Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą PARANORMAL turinį.

Niekas neišdrįso palikti komentaro.
Būkite pirmi, kurie pasidalins savo nuomonėmis su kitais.
avatar