Svetainėje sukaupta daugiau nei 1000 sveikatos patarimų. Ieškokite patarimų ir ne tik:

Pagrindinis » Kategorija: Sveikatos patarimai | Liaudies medicina » Peržiūrų: (794) Komentarų: (0) (11.09.2017 - 17:25)

Riešutai – mažos gamtos dovanos

Vienas riešutas - visas sandelys vertingų medžiagų širdžiai - sveikų riebalų, baltymų, vitaminų ir mineralų.

Riešutai – mažos gamtos dovanos

Tačiau riešutai turi daug riebalų ir daug kalorijų. Todėl, viena saujelė laukiant pietų nepakenks, o kelios gali sugadinti jums apetitą.

Geriausi dietos riešutai. Visų riešutų 100 gramų yra maždaug tas pats kiekis kalorijų. Saikingai vartojant, jie yra naudingi organizmui. Omega-3 riebalų rūgštys, baltymai ir skaidulinės medžiagos padeda slopinti apetitą. Mažai kalorijų turi migdolai, anakardžiai ir pistacijos. Venkite riešutus kepti aliejuje: aukšta temperatūra suardo maisto medžiagas, o augaliniai aliejai turi kenksmingų omega-6 riebalų. Geriausia riešutus valgyti šviežius arba sausai pakeptus.

Visi riešutai turi širdžiai reikalingų omega-3 riebalų rūgščių, o graikiniai riešutai - alfa-linoleno rūgšties, kuri padeda esant širdies aritmijai, mažina uždegimą ir oksidaciją kraujagyslėse. Šiems tikslams, rekomenduojama valgyti aštuonis graikinius riešutus per dieną.

Geriausi riešutai smegenims. Žemės riešutai turi folio rūgšties, kuri yra reikalinga mūsų smegenims palaikyti pažinimo funkcijas. Dėl folio rūgšties, riešutai - puikus pasirinkimas vegetarams ir nėščioms moterims. Be to, kaip ir dauguma kitų riešutų rūšių, žemės riešutai yra naudingi dėl riebalų rūgščių ir vitamino E.

Geriausi riešutai vyrams. Švelniose bertoletijose gausu seleno, kuris apsaugo nuo prostatos vėžio ir kitų ligų. Riešutų sudėtyje šio mineralo yra daugiau nei dienos norma, todėl jis vartojamas atsargiai, nes priešingu atveju galima susirgti II tipo cukriniu diabetu.

Vyrų sveikatai yra pekano: tai yra beta-sitosterolio - natūralus steroidų, kad mažina gerybinės prostatos hiperplazijos sukeltus simptomus.

Riešutai – mažos gamtos dovanos

Geriausi riešutai išvengti ligų yra migdolai. Migdoluose yra daugiau kalcio nei kituose riešutuose - vitamino E, kuris yra antioksidantas ir padeda kovoti su uždegimais ir kitomis pavojingomis ligomis, įskaitant plaučių vėžį ir su amžiumi susijusiais sutrikimais.

Labai kaloringi, mažai baltymų turintys riešutai - makadamijos ir pekano. Bet nereikia pašalinti jų iš dietos. Valgant po mažai, švieži arba kepti be aliejaus, jums nepakenks.

Jei neturite aukšto kraujospūdžio, jeigu jūsų gydytojas nedraudžia naudoti druskos, sauja ar dvi riešutų nepakenks sveikatai. Bet kuriuo atveju, naudokite tuos riešutus, kuriuose druskos yra mažiausiai.

Teikite pirmenybę tiems, kurie šių metų derliaus. Venkite mišinių, kuriuose yra cukraus, šokolado, medaus ir kitų saldžių priedų.

Geriausias būdas gauti visiškai maistinių medžiagų ir antioksidantų - vartoti nesūdytų riešutų mišinį, tačiau, kaip ir visur, reikalingas saikas.

Patiko straipsnis? Pasidalinkite su draugais tinkluose! Prisijunkite prie mūsų paskyroje, kad nepraleistumėte įdomių dalykų!


ŽYMĖS: riešutai, sveika mityba

Paranormal.lt medžiagos citavimas negavus išankstinio paranormal.lt sutikimo neleidžiamas. Išimtinių teisių pažeidimas užtraukia baudžiamąją atsakomybę.


// Susiję straipsniai »

Komentarai: (0) Komentuoti gali tik registruoti vartotojai!
avatar