Svetainėje sukaupta daugiau nei 1000 sveikatos patarimų. Ieškokite patarimų ir ne tik:

Pagrindinis » Kategorija: Sveikatos patarimai | Liaudies medicina » Peržiūrų: (8.3K) Komentarų: (0) (12.09.2017 - 19:03)

Profesorius Ivanas Neumyvakinas: paprasti pratimai, kurie prailgins gyvenimą

Tą, ką oficiali medicina vadina «širdimi» - tai imtuvas, skysčių siurbimo variklis, o šis variklis turi daugiau nei 500 raumenų, o raumenys turi veikti, kaip siurbliai.

Profesorius Ivanas Neumyvakinas

Ivanas Neumyvakinas - medicinos mokslų daktaras, profesorius, Rusijos gamtos mokslų akademijos narys, autorius daugiau, kaip 200 mokslinių straipsnių, nusipelnęs Rusijos išradėjas, valstybinės premijos laureatas. Nuo 1959 m. 30 metų buvo neatskiriamai susijęs su kosminę mediciną.

Tą, ką oficiali medicina vadina «širdimi» - tai imtuvas, skysčių siurbimo variklis, o šis variklis turi daugiau nei 500 raumenų, o raumenys turi veikti, kaip siurbliai. Pagrindinis siurblys yra iš žemiau nugaros. Pas daugelį žmonių yra tai su krauju, tarkim: 100 gr. ateina į kojas ir iš ten galima pakelti tik 90 gr., 10 gr. pasilieka, prasideda edema, tromboflebitas, skausmas kojose ir kt., nes raumenys nustojo veikti - žmonės mažai vaikšto, sėdimas gyvenimo būdas.

Pritūpimai

Atsistokite prie atramos (medžio), laikydami kojas kartu, apkabinkite atramą bambos lygyje, atsiloškite atgal, o rankos ir kojos turi būti tiesios.

Pritūpimai atliekami tik lenkdami kelius. Jei turite problemų su sveikata, būtina pradėti nuo nedidelių prisėdimų 10-15 cm, ir tik po 1-2 mėnesių pritūpimai turi būti visiškai pilni. Po 2-3 mėnesių žmogus turi prisėsti mažiausiai 100 kartų.

Žmogus, kuris atliks šį pratimą, pamirš širdies smūgį, insultą, kojų problemas, kraujospūdis bus toks pat kaip astronauto.

Be to, tokie pritūpimai auklėja prie teisingo judėjimo, t.y. paprastai, kai žmogus bando pakelti maišą, maišelį su maistu, vandens kibirą sodyboje, visi lenkiamės į priekį, o senesnio amžiaus žmonėms tai veda prie traumų, nes slanksteliai gerai neveikia ir išvarža susidaro net keliant 2-3 kg. svorio. Ir jei jūs atliksite tokius pritūpimus, žmogus jau automatiškai tuos pačius kibirus kels tiesia nugara, kaip štangų kilnotojai.

Profesorius Ivanas Neumyvakinas: paprasti pratimai, kurie prailgins gyvenimą


Taip pat skaitykite:

Patiko straipsnis? Pasidalinkite su draugais tinkluose! Prisijunkite prie mūsų paskyroje, kad nepraleistumėte įdomių dalykų!


ŽYMĖS: prisėdimai, pratimai, pritūpimai, sveikatos patarimai, Ivanas Neumyvakinas, širdis

Paranormal.lt medžiagos citavimas negavus išankstinio paranormal.lt sutikimo neleidžiamas. Išimtinių teisių pažeidimas užtraukia baudžiamąją atsakomybę.


// Susiję straipsniai »

Komentarai: (0) Komentuoti gali tik registruoti vartotojai!
avatar