Meniu
Asmeninė anketa Prisijungimas ir registracija
Atgal » » 2019 » Gegužės » 18

Gyvenkime sveikai. Negerkite homogenizuoto ar pasterizuoto lieso pieno

Žmonėms, kurie vartoja daug pieno produktų, būna didesnė insulmoidimo augimo faktoriaus (IGF-1) koncentracija, kuris susijęs su padidėjusia įvairių navikų rizika.1 Vyrams, kuriems buvo aukščiausias IGF-1 rodiklis ir kurie gerdavo liesą pieną, neutralizuojantį sveikatai palankų konju-guotos linolo rūgšties (CLA) vėžio slopinamąjį poveikį, kilo 4 kartus didesnė prostatos vėžio rizika.2 Kita problema: kadangi parduotuvėse nuperkamas pienas yra mechaniškai homogeni-zuotas (kad grietinė neatsiskirtų nuo pieno) - apdorotas aukštu slėgiu, suardant riebalų molekules, kad pienas susimaišytų ir taptų vienalyčiu skysčiu, - per šį procesą formuojasi superoksidai (laisvieji radikalai), katalizuojant ksantino oksidazei, kuriuos organizmas vėliau turi neutralizuoti. Pasterizavimo procese, kaitinant iki virimo temperatūros, žūva ir visos bakterijos, įskaitant palankias, taip pat denatūruojami piene esantys fermentai. Todėl parduotuvinis pienas nepavirsta gardžiu rūgpieniu, kai paliekamas šiltoje vietoje.

Žalias pienas stimuliuoja imuninę sistemą, padeda formuoti ir palaikyti sveikas žarnų sieneles, stabdo patogenų ir toksinų absorbciją žarnyne.

Pienas turi būti riebus

  • Atskiriant ir homogenizuojant pieno riebalus, apsunkinamas visų pieno vandens frakcijoje esamų vitaminų ir mineralinių medžiagų asimiliavimas organizme.
  • Pirmiausia, riebalai reikalingi tam, kad pieną būtų lengviau virškinti, - jie padeda absorbuotis baltymams ir mineralinėms medžiagoms.
  • Riebalai reikalingi tam, kad visavertiškiau būtų absorbuojamas kalcis. Riebaluose tirpus vitaminas D reikalingas stipriems griaučiams ir dantims, nes kaip tik šis vitaminas ir riebalų turintys produktai, kuriuose jo esama, garantuoja kalcio absorbavimą ir įtraukimą į kaulinio audinio ultrastruktūras. Liesesniame piene nėra pakankamai riebalų, kurie užtikrintų kalcio absorbciją. Pasekmės - osteoporozė ir kaulų lūžiai.
  • Riebalai perneša riebaluose tirpius vitaminus K, E, D, A.
  • Riebalai reikalingi energijai užtikrinti, kuri būtina pieno baltymui kazeinui skaidyti.
  • Riebalai reguliuoja pieno cukraus laktozės asimiliavimą kraujyje ir padeda išvengti staigaus insulino išsiskyrimo išgėrus stiklinę pieno.

Žalias (šviežias) pienas - visai kitas produktas

Sally Fallon Morell, Vestono Praiso fondo (WAPF) steigėja ir vadove, yra apibrėžusi, kas yra tikras karvių pienas, vadinamasis žalias pienas. Jis gaunamas iš sveikos karvutes, kuri ganėsi pievoje (ekologiškai auginamos karvės), nėra perdirbtas, jame yra tiek riebalų, kiek numatyta gamtos, yra fermentų, padedančių pieną asimiliuoti. Žaliame piene taip pat esama komponentų, naikinančių patogenines bakterijas.

Žalias pienas stimuliuoja imuninę sistemą, padeda formuoti ir palaikyti sveikas žarnų sieneles, stabdo patogenų ir toksinų absorbciją žarnyne.

Geriant nenuriebinto žalio (šviežio, neperdirbto) pieno, galima net 80 proc. pagerinti omega-6 ir omega-3 nesočiųjų riebalų rūgščių santykį organizme, kuris toks svarbus gerai širdies ir psichinei sveikatai palaikyti ir uždegimui mažinti. Be to, toks pienas gali ir apsaugoti nuo vėžio, cukrinio diabeto, širdies ligų, kūno antsvorio ir dar kitų ligų - kaip tik nuo tų sveikatos problemų, kurias skatina perdirbtas pienas.

Alternatyva - fermentuoti pieno produktai

Apie pieno būtinumą maisto racione dar būtų galima diskutuoti, tačiau fermentuotų (raugintų) produktų i svarba neabejotina. Juose esama įvairių probiotimų bakterijų, kurios reikalingos sveikam žarnynui, optimaliai imuninės sistemos veiklai, taip pat skatina normalius virškinimo procesus. įdomu, kad asmenys, kurie lyg ir netoleruoja laktozės, neretai gali vartoti jogurtą, kefyrą ir sūrį, nes šiuose produktuose laktozės yra gerokai mažiau.

Savo ruožtu, jei esate iš tų, kurie mano, kad parduotuvėle nuperkamuose produktuose visos bakterijos žuvusios, nes kefyras ar jogurtas yra pasterizuoti, tai yra ne visai taip. Tuo, kad bakterijos yra gyvos, galite įsitikinti paimdami kelis šaukštus jogurto be priedų ir papildydami juo šviežią pieną. Pamatysite, kad kitą dieną jau bus įvykusi reakcija, ir pienas bus pradėjęs rūgti.

Naudotos literatūros sąrašas

  1. Recent Pat Anticancer Drug Discov, 2012; 7:14-30
  2. Science, 1998; 279:563-6; Am J CIin Nutr, 2005; 81:1147-54
  3. Tarptautinis leidinys "Ko gydytojai tau nepasako"
Įvertink šį straipsnį Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą PARANORMAL turinį.

Niekas neišdrįso palikti komentarą.
Būkite pirmi, kurie pasidalins savo nuomone su kitais.
avatar